לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

כואב משמע אתה קיים


 

כואב לי ולכן אני מנצלת את זכותי להתלונן.

לא יודעת מה היה מיוחד בקיקבוקס אתמול אבל עם התוצאה אי אפשר להתווכח- כמה שכואב לי הגב!!!!!!!!

 

מהצלעות ומטה.. כל הגב התחתון הוא קשר אחד גדול.

וזה לא מפסיק שם.. גם ישבני הענוג תפוס כולו.

 

אני מרגישה בת 60.

 

מסאז'ים יתקבלו בברכה...

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 25/2/2008 22:54   בקטגוריות בריאות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"5 שנים על ..."


 

עוד 4 ימים בלוגולדת 5! אוי הזקנה!

 

הבעיה בעובדה שאני פה כבר כל כך הרבה זמן היא שיש הרבה דברים שאני לא יכולה לכתוב עליהם, מפאת הסיכוי הגובר לחשיפה.

אז חשבתי לסגור את הבלוג ולפתוח אחד אחר.

חשבתי גם פשוט למחוק פוסטים ישנים (ויש כאלה שאולי כדאי באמת ).

אבל בסוף הגעתי למסקנה שיומן לא מוחקים כי אני מי שאני, ואני מי שאני עכשיו בזכות/בגלל/למרות מי שהייתי לפני 4 ו-5 שנים.

 

אז כנראה שאאלץ להשאיר את הדברים קצת עמומים... לא נורא.

 

ובכן, בעקבות עבודתי אני נאלצת בזמן האחרון לנסוע לעיתים קרובות לבירתנו הנאה. אני חייבת לתת ציון לשבח למערך הכבישים הנרחב בה- רחבים, חביבים, מנהרות, מפלסים.., רק אין יותר מדי פניות פרסה.. ומשום מה באזור התעשייה (הר החוצבים) אין חניה, גם לא בתשלום (את זה לפחות יש בת"א)...נו מילא.

היום גם בקרתי לראשונה בקניון ירושלים (AKA מלחה) ובו גיליתי חנות משעשעת למדי וכולה מוצרי בית"ר ירושלים!

בכלל אני חייבת לציין שהקניון נראה נחמד, לא היה לי יותר מדי זמן להסתובב בו, אבל השאיר רושם טוב, אשמח לבקר בו שנית

 

מה שכן, עושה רושם שתמיד השמיים אפורים בירושלים.. מן אפור מעצבן כזה. מצד אחד נראה אפור ומגעיל אז לא צריך משקפי שמש, ומצד שני אפור זה נכון- אבל מסנוור! אין לי מושג איך השמש מתפקדת בירושלים אבל כנראה שזה שונה מאשר במרכז.. כאן כשאפור לא מסנוור!

 

קצרים:

סטטוס בריאותי: לא רע, סינוסיטיס עמום. קצת כואב מעל עין ימין...

חדשות חו"ל: שווייץ באוגוסט

אירועים משעשעים בעתיד: טיול גיבוש בעבודה

ביקורת סרטים: סוויני טוד- יותר מדי דם ודי צפוי, מאוד טים ברטון, אבל יחד עם זאת- אין כמו ג'וני! (וגם אלן ריקמן האדיר!)

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 24/2/2008 18:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)