לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

בזמן האחרון


רע לי.

מסיבות ברורות יותר וברורות פחות.

מרגישה ריקה מתוכן.

למה אני עושה את מה שאני עושה? למה זה טוב?

האם זה רע?

מה בעצם אני עושה?

מה בעצם כל כך רע?

יש לי משפחה שאני אוהבת, ואוהבת אותי. אמנם פחות משפחה אחרי יום שבת הקודם... אבל עדיין יש יותר ממספיק!

יש לי חברים טובים שתמיד מעודדים את רוחי.

ומה בעצם יש לי עוד?

את עצמי?

יש את הלימודים...שקשה לי בהם. פעם ראשונה בחיי קשה לי במשהו וזה מוזר. אני לא שונאת ללמוד, לא שונאת ללכת לאוניברסיטה, לשבת בשיעור, להבין, לא להבין, להיות עם החבר'ה- באמת אנשים מצויינים. אפילו באופן מפתיע עברתי את המועד ב' בלינארית.. אני לא מאמינה שהצלחתי..

מה בעצם יש לבנאדם שהוא מרגיש מלא ושלם עם עצמו?

ולמה אני לא מרגישה ככה?

כאילו הכל סתם.

וזה לא שיש משהו אחר שבא לי לעשות. משהו שאני מרגישה שנחסך ממני.

לפעמים נראה לי שבגלל כל ההדחקות שלי והחומות שבניתי לא אוכל לאהוב שוב. לא שיש כרגע את מי...

ז"א הייתי ככה פעם. לפני שהמורה פרץ את הכל.

היום גם הוא לא משפיע עלי.

ז"א ברור שכן, אבל כמו חבר טוב, לא כמו פעם.

ברור שהוא יכול לפגוע בי, כל אחד מהחברים שלי יכול, אבל זה לא העניין.

אני מפחדת לא לאהוב שוב.

לא רוצה להיות לבד בבית עם גינה וחתולי רחוב שאספתי עם השנים. אני בכלל מעדיפה כלבים.

לא שונאת את עצמי.

לא שונאת את החיים שלי.

בסדר לי.

הכל בסדר.... (באופן כללי כשסבים לא נפטרים ואין מבחנים).

ההרגשה הזו.. האם זה סתם נפל עלי? אולי זה בגלל הצער שיש בי כרגע וככה הוא מתבטא?

 

מרגישה כאילו שטה ללא סיבה.

נכתב על ידי סוכריות , 29/3/2005 01:32   בקטגוריות פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היהלום שבכתר


תמה השבעה.

זה היה שבוע מתיש במיוחד. כל יום ישר מהאוניברסיטה נסעתי לסבתא שם נשארתי עד 10:30-11:00 בערך. עד אחרון האורחים+ סידור השטח וניקיון. היו המון אנשים, הייתה הלוויה ענקית, סבא שלי היה ממש נהנה מזה שכולם היו כל כך הרבה ביחד. הוא מאוד אהב את זה. כמה שזה אבסורד יש הרבה חיוכים בשבעה. במיוחד במשפחה העליזה שלי. הרבה אנשים מאוד הפתיעו במסירות שלהם כלפי המשפחה. זה תמיד טוב לדעת שיש על מי לסמוך. אם עד היום היינו משתדלים להפגש כולם כמה שיותר בשביל סבא שלי עכשיו יש לזה ערך מוסף- לזכרו, כבר הכריזו שאף אחד לא יחשוב על אפילו על ללכת לצד השני בסדר פסח של השנה (צד שני= הצד של הבעל/האישה של אחד הדודים). מעניין כמה זמן כולם יצליחו לעמוד בזה. כשאני אומרת כולם אני מתכוונת לשניים מהדודים שלי. כי לאמא שלי ולדודי הצעיר אין בעיה. אנחנו גם גרים קרוב (לאמא 3 אחים: אח, אחות ואח).

מצד אחד אני מרגישה צורך עצום להלל את סבא שלי ומצד שני- הוא היה כל כך צנוע שזה נראה לי לא מתאים. הוא היה האדם הישר והמוסרי ביותר שהכרתי. סרגל היה עקום ממנו, היו מסדרים לפיו את הפלס. היה לו צחוק גדול, חיוך רחב וחיבוק דב. אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אז  באמת בשבעה שמענו עליו כמה סיפורים חדשים שלא הכרנו שגרמו לנו להבין שכל מי שהכיר אותו ישר ידע שיש מולו אדם גדול.

אפילו עשו עליו כתבה קטנה ב"זמן השרון" של "מעריב". אמנם כתבו רק כמה שורות קטנות, אבל נחמד שזוכרים לו את מעשיו בעבר.

 

אסיים במקרה משעשע שקרה אתמול, יום חמישי בערב, ערב פורים:

קצת רקע: דודה שלי ממש לא אוהבת את הדוד שלה (אח של סבא). הוא כמובן גם ישב שבעה אצל סבתא שלי. הגיעו אליו המון אנשים במהלך השבעה, כיון שהוא דתי, הדתיים רואים בזה מן מצווה ובאים בהמונייהם (זו עובדה מסתבר..). הוא גם יחסית דמות ציבורית בקהילה שלו אז מבקרים רבים באו. בהיותו דתי הלך להתפלל בכל יום. בחמישי בערב הוא אמר שילך לבית כנסת ומשם יסע הביתה- כי לא יושבים בערב פורים. כמובן שאמא שלי וכל הדודים וסבתא נשארו לשבת עד היום בצהריים בערך- הם הלכו לפי אימרה ביידיש שאומרת (בתרגום חופשי)- "פורים זה לא חג וקדחת זו לא מחלה"  כמובן שכולם גם ממש לא דתיים. אז ככה הוא הסתלק לו בלי לעזור אח"כ בסידור ובניקיון.. פשוט הלך. הוא אמר שכל החברים שלו הם דתיים ויודעים שלא יושבים בערב פורים לכן אף אחד לא יבוא אליו יותר.

ולסיפור עצמו: דודה שלי (ש"מאוד אוהבת" אותו) חשבה בקול רם ותהתה- כמה משעשע זה יהיה אם יבואו אליו אורחים והוא לא יהיה...? אז יחסית באמת שלא באו יותר מדי אנשים, כמצופה ליום האחרון בשבעה, וככל שהשעות חלפו- התנדפו איתן תקוותיה של דודתי לאותו אורח שיגיע לגלות שהאבל אותו בא לנחם ברח לו לביתו.

השעה בערך תשע בערב, היה די ריק. נכנס אדם עצום במימדיו, לאורך ולרוחב! עצום! פשוט ענק!! כזה שאתה מפחד שאם ישב על כיסא הוא יקרוס תחתיו (ואני לא מגזימה!). מסתבר שהוא בא לבקר את אח של סבא. הסברנו לו כמובן שהוא הלך לבית כנסת ומשם הביתה כי לא יושבים בערב פורים.. (הנפיל הזה היה עם כיפה). הוא שאל קצת על סבא שלי ואבא שלי ענה לו, אחרי כמה דקות הוא יצא החוצה ונכנס לרכבו (שירד בכמה ס"מ טובים כשהתיישב בו). אני, אחוזת תזזית רצתי למטבח לספר לדודתי שחלומה התגשם- ועוד איזה התגשם!

אני: "נחשי מה קרה??"

היא: "מה?"

אני: " בא לדוד שלך מבקר.. והוא כמובן לא פה..."

היא: *חיוך מתמרח על הפרצוף וצחקוק קל עולה על שפתיה*

אני: "זה עוד לא הכל... יודעת מי זה היה?"

היא: "מי?"

אני: "ח"כ שאול יהלום!".

היא: * פורצת בצחוק היסטרי, בעוד פרצופה זורח משמחה *.

 

תודו שזה משעשע...

 

ועשו לי טובה, "שלא תדעו עוד צער" - זה בעצם לאחל לי שהבא בתור שימות יהיה אני, אז בבקשה.. תמצאו משפט תנחומים אחר. כי יש מספיק אנשים שיכולים למות לי וברור שאדע עוד צער בחיי. הדרך היחידה שזה לא יקרה- זה שאני אמות קודם. תעודדו, תשתתפו בצערינו, אבל בבקשה אל תגידו "שלא תדעו עוד צער".

נכתב על ידי סוכריות , 26/3/2005 02:23   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"את יכולה לשמור את הקבלה אם תחזרי מחר..."


אני: "אני כבר לא אחזור מחר".

 

6.11 ההלוויה הראשונה שלי

20.03 השניה

 

אין יותר סבים.

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 20/3/2005 01:38   בקטגוריות פסימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)