לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

הופ הופ טרללה!


 

מזל טוב לי !

 

חוץ מזה היום היה ברית מילה לפשושון. הוא דווקא היה מאוד אמיץ, בניגוד לאבא שלו...

 

בגזרת הלימודים סוף סוף יש מערכת- 30 שעות מפוזרות בצורה אקראית על 4 ימים.. אקראית כזו שתופסת את כל היום מהבוקר ועד שעות הערב המאוחרות, מה שהורס את כל היום. למה הורס? כי זה לא מתחילים מספיק מאורח בבוקר כדי להספיק לעשות משהו לפני הלימודים, מסיימים יותר מדי מאוחר בערב כדי להספיק עלשות משהו אח"כ ו- זה עולה לי על כל האימונים מה שמשאיר לי רק את אופציית החדר כושר המשעמם...

חוץ מזה הגענו להסכמה, שמזכירות פקולטיות הן עם של נבלות.. (זה כנראה קריטריון לקבלת התפקיד).

 

 חגיגות יום ההולדת התחילו כבר ביום שלישי בערב וצפויות להמשך עד שבת בערב לפחות. זה מסתדר מצויין עם הצום שמגיע ביום ראשון..  כי אם לא הספיק האוכל של החג- יש לי 3 ארוחות יומולדת שונות!

 

חג שמח לכולם, שנה טובה וגמר חתימה טובה!

 


 

למי מכם שעוד לא יודע מה הוא רוצה לעשות שיהיה גדול (אני חושבת שזה רק לגברים ביניכם)- רופא-כירורג-מוהל!

2,300 ש"ח למילה!

בממוצע הוא עושה 7 ביום- 14,000 ש"ח אחרי המע"מ.

נגיד שעובד בערך 14 יום בחודש (בשאר הזמן עובד בבי"ח)- כמעט 200,000 ש"ח רק מהמילה!!! (בלי בי"ח).

 

סוכריות, יועצת קריירה

נכתב על ידי סוכריות , 28/9/2006 13:15   בקטגוריות אוכל, משפחתי וחיות אחרות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שם בדרום החם


אז נפל לי הפלאפון, אז מה?

אז התנפץ המסך, אז מה?

 

אז לא כזה פשוט בכלל!!

 

בזמנים כתיקונם הייתי פונה לתחנת השירות הקרובה לביתי, ומסדרת את העניין בלי שום בעיה.

אבל אלה אינם זמנים רגילים! שכן אני רחוקה מביתי הקט (ראה פוסט קודם) ואין לי מושג מימיני ומשמאלי.

אז מה עושים כשבשמונה בבוקר, לאחר שהבאתי את הבני דודים לבי"ס, מגלים שהמסך נשבר ושברבע ל-12 אני כבר צריכה לקחת אותם בחזרה??

הולכים בזריזות (חם) בחזרה לבית (הממוזג) עם האינטנט, ומקווים שיש תחנת שירות בצומת ביל"ו (כי זה המקום היחידי שאני מכירה פה..).

מגלים שאין תחנת שירות בצומת ביל"ו.

נלחצים.

מתקשרים *166 ומנסים להגיע למענה אנושי (ולא שירות לניתוב שיחות).

לקח לי בערך 5 דקות לתמרן בין התקליטים המוקלטים ולהגיע למישהו שגם ידבר אלי חזרה !!

החדשות הטובות - יש ברחובות! (זה קרוב).

החדשות הרעות -מעולם לא הייתי ברחובות...

למזלי אבא צייד אותי מבעוד מועד באטלס כבישים, ולקרוא מפה אני יודעת.

בדרך עוד הצלחתי "על עיוור" (דרך החיפוש) להתקשר לחברה ששוכרת דירה ברחובות. אך לצערי לא היה לה מושג וזה לא ממש עזר שהצלחתי לתפוס אותה..

בסוף דווקא הגעתי בלי שום בעיה (לפי הכתובת) וכל זה עד השעה 9 ורבע!

 

לקח להם 45 דקות לסדר לי את המסך, מה שהותיר לי מספיק זמן לחזור, להתקרר (במזגן) ולפצות את עצמי בדרך המתבקשת- i went shopping!

מדהים כמה שזוג גרביים ותחתונים צבעוניים יכולים לרומם את רוחי..

 


 

בדרך לכאן עברתי דרך "המועצה האזורית גזר". אותי זה מצחיק!

זה גם מזכיר לי את "זהו זה" ויאצק.... שזה בכלל משעשע!


 

חוץ מזה, גילו ציפור חדשה בהודו. משום מה זה ממש מגניב לי שמגלים עוד מינים חדשים של בעלי חיים (ולא, כשמגלים מינים חדשים של ג'וקים- זה לא מגניב לי בכלל!!!)

 


(התמונה היא לינק לעוד מידע בנושא אם זה מעניין מישהו)

נכתב על ידי סוכריות , 15/9/2006 23:30   בקטגוריות כל מיני, בשם המדע  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט אמרו לא


 

 

איך קרה שהסכמתי לבלות את סוף השבוע הקרוב במזכרת אמבטיה (AKA מזכרת בתיה)? גם אני לא מבינה... אבל איכשהו זה קרה.

זה הכל כי אני פשוט בנאדם נחמד מדי..

לפני 3 שבועות בערך שאלה אותי הדודה שלי אם יש לי תכניות לסופ"ש הנ"ל, אמרתי לה שלא ידוע לי.. זה עוד רחוק.

זה היה החלק הערמומי מצידה! כי מיד לאחר מכן היא שאלה אם תהיה לי בעיה לבוא להשגיח על בני הדודים שלי באותו סופ"ש מדובר. מנעה ממני את האפשרות להנפיץ תירוץ בכך ששאלה אותי מבעוד מועד אם אני פנויה...

זה המקום לציין שאני לא כל כך מרוצה מההתנהגות הכללית של הדודה המדוברת. אני חושבת שמתנת היומולדת האחרונה שקבלתי ממנה הייתה בכיתה א' וחוץ מזה היא מעולם לא הביעה התעניינות רבה מדי בחיי (או בחייהם של שאר בני משפחתי הקרובה). באופן כללי היא מצידה גם הייתה מסתפקת במפגשים משפחתיים אחת לחצי שנה אם בכלל... (אני דווקא מאוד נהנת מהם) כל זה מתווסף לגישה הקצת מתנשאת שיש לה על אמא שלי ודוד שלי בעקבות העובדה שהיא פחות מסתדרת עם אבא שלי ואשתו של הדוד.

לא זכור לי שהיא באה לבקר אותנו יותר מ-3 פעמים ב- 20 השנה האחרונות.. אבל לבקש טובות ממני- את זה היא עושה בלי בעיה.

 

אז נכון שהם חוגגים 20 שנות נישואין..

אבל מזכרת אמבטיה?? מחמישי בערב ועד ראשון בבוקר?

 

אז למה הסכמתי?

כי למרות הדודה- הבני דודים שלי חמודים

(וגם אני אנסה להפגש עם חברים מהדרום..למישהו משעמם??)

 

איך לעזאזל מגיעים למזכרת אמבטיה?!

יותר מדי רחוק מהצויליזציה המוכרת לי.

יותר מדי רחוק מהמשפחה (הקרובה) שלי.

יותר מדי רחוק מהחברים שלי.

יותר מדי רחוק מהמחשב שלי.

 

ואני קיוויתי שהם ישכחו מכל העניין ואולי לא יטוסו...

 כנראה שזה יהיה בעיקר אני, הספר והערסל שבחצר..

נכתב על ידי סוכריות , 10/9/2006 15:51   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)