לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.another kind of girl


הבלוג שלי . צפוי,לא?

כינוי:  $mikoossh$

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

למיקוש.


כפי שכולם רואים,מחקתי לך את כל הפוסטים,עיצבתי מחדש את ה כ ל , ופשוט הפכתי לך את הבלוג.

קודם כל,אני כל כך מקווה שאת אוהבת,ואת יודעת שזה זמני,עד שנוי תכין לך עיצוב,כמו שאמרת לי. אם את לא אוהבת,את תמיד יכולה לשנות . :)

אני לא יודעת למה החלטתי לעשות את זה בשבילך,וזה לא אמור להיות רגשי או משהו,אבל פשוט הייתי חייבת.

אולי שנאתי את העיצוב הראשון שהכנתי אי פעם למישהו,והוא היה את,וכמו ששמת לב,הוא היה מאוד מכוער. או בגלל שאמרת שתסגרי,ותפתחי חדש,אבל אין כל צורך בזה,כי עשיתי לך אותו כחדש.

עשיתי את השם החדש שרצית,כתבתי מחדש את הרשימות,אני לא יודעת מה איתך,אבל אני מאוד מרוצה.

מקווה שתכתבי בבלוג הזה את כל מחשבותייך,ורגשותייך,ותשתמשי בו עוד הרבה יותר ממה שהשתמשת פעם,ממה שהיה בבלוג הזה.

כמובן,שאת לא חייבת. את לא חייבת כלום,אני פשוט מקווה,כי מנסיוני,זה פורק מעלייך עול לפעמים.

 

אני אוהבת אותך . ותמיד אוהב.

 

מתה עלייך,

 

לורה.

נכתב על ידי $mikoossh$ , 17/9/2007 15:13  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$mikoossh$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $mikoossh$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)