לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיבוקים עושים נעים כשקר


חיבוקים לא עולים הרבה, אז אל תתקמצן

Avatarכינוי:  גמני אוהבת חיבוקים

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

אין חדש תחת השמש.


אני שוקלת לפרוש מהגרעין.

לא כי זה לא המסלול המושלם לכל בנאדם שרק בוחר בו לעצמו. אלא כי הבנתי שיש לי יותר מידי הסחות דעת.

יותר מידי סכסוכים (אם אפשר לקרוא לדברים הענקיים האלה סכסוכים) עם המשפחה שלי, יותר מידי שאלות מרחוק.

פחות מידי אני. אבל לפני שאני פורשת, אני צריכה לדעת שיש לי מקום לגור בו.

הרי שאצל לב.. זה אפשרי, אבל זה פשוט big no no. אנחנו ביחד פחות מחודשיים, והרי שלחזור אל הדירה של אמא או אל הדירה של אבא,

לא יקדם אותי לשומקום. זה ישאיר אותי במקום אפל ולא שליו. כעס. מועקה. הייתי רוצה לא להיות תלוייה כלכלית בהוריי, אבל כל עוד אני במסלול, וכל עוד אעשה צבא.. לא תהיה לי ברירה.

 

הדבר היחידי שהם עושים (כלכלית) זה לשלם לפסיכולוג שלי.

אם הם היו עוזרים לי כלכלית, לא הייתי צריכה פסיכולוג.

 

אחח.. האירוניה.

נכתב על ידי גמני אוהבת חיבוקים , 20/2/2011 07:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגמני אוהבת חיבוקים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גמני אוהבת חיבוקים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)