לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just my life


אז מה... אתם באים לכאן הרבה? D=

Avatarכינוי:  מיכל (:

בת: 30

ICQ: 398395337 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

טוב אז....


ת'אמת ? אפעם לא חשבתי שאני יעשה את זה.

אבל הנה, הרגע הזה מגיע ואני סוגרת את הבלוג.

 

ממילא נטשתי כבר כמה חודשים, העידכון האחרון שלי היה בספטמבר וגם הוא היה אחרי שבועיים שלא עידכנתי.

 

עבר לי החשק לכתוב.

פעם תמיד רציתי לשתף אנשים במה שעובר עליי והכל, אבל עכשיו אני יותר סגורה.

יכול להיות שזה בגלל התקופה שהייתי בה לפני כמה זמן, כל הקראפ והדיכאון.

ובתקופה הזאת שיתפתי הרבה במה שעובר עליי. ולמדתי שלא כדאי לסמוך על כל אחד.

אבל יצאתי מזה, ועכשיו אני ... מאושרת [ ?! ]

כנראה שכן, אני מרגישה שיש התחלה חדשה.

 

אניוואי, הבלוג הזה עזר לי המון, והשקעתי בו המון, אבל אני חושבת שהגיע הזמן לסגור.

 

אולי אני יום אחד אני יחזור לעדכן... כשיחזור לי החשק.

 

נשיקות...

מיכל 3>

נכתב על ידי מיכל (: , 19/11/2007 14:32  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/3/2011 00:31
 





3,320
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)