לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני עדיין כאן!


nothing but my life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

מתנת יומולדת מאבא+המשך התפתחויות עם הלסבית


אבא שלי נתן לי מאתיים שקל מתנה ליומולדת שלי.. תמיד כשאני מקבלת כסף ליומולדת אני ישר חושבת לעצמי "מה לא היה לך כוח ללכת לחפש מתנה?" ה"מתנה" גם הייתה בתוך התיבת דואר. היא הייתה שם בדיוק ביומולדת שלי אז אמא שלי חושבת שהוא לא שלח את זה בדואר אלא הכניס את זה בעצמו לתוך התיבה. אז אם הוא החליט "להתאמץ" ו"להשקיע" כל כך בלהביא את זה בעצמו, הוא לא יכל כבר לתת לי את זה ביד? אולי ביחד עם נשיקה\חיבוק ו"מזל טוב"? הוא יכל גם סתם לצרף איזה פתק עם 2 המילים האלה לתוך המעטפה.. אבל כל מה שקיבלתי זה מעטפה שכתוב עליה בצד אחד את השם שלי, בצד השני את שלו ובפנים 2 שטרות של 100. נו טוב.. זה יותר משנה שעברה חח


ביום שלישי הגיעה אלי זאת שהתנשקתי איתה. קבענו כבר לפני שבוע בערך שהיא תבוא לבקר והיה לי ממש נחמד איתה. הלכנו ביחד לים והיה ממש חם (בגלל המזג אוויר.. תרגעו..) ונשרפתי קצת בכתפיים אבל לא נורא. עד הערב הכל היה מאוד אפלטוני, אבל היא גם ישנה אצלי ולפני שנירדמנו היא ניסתה לנשק אותי שוב, בהתחלה קצת זרמתי איתה ואז היא ניסתה להוריד לי את החולצה והרגשתי עם זה ממש לא בנוח פתאום אז עצרתי אותה. היא חזרה לשכב על הגב לידי במבט מאוכזב ואמרה "אני עוד אצליח" וחייכה אלי. זה היה די חמוד..

אין לי כוח עכשיו להתחיל לנסות לפענח את הדברים ולתת הגדרות.. בינתיים אני פשוט זורמת עם מה שניראה לי טוב באותו רגע, בלי להקדיש להכל יותר מדי מחשבה. אני מניחה שבסוף האסימון ייפול מעצמו, בלי שאני אנתח כל פעולה שאני עושה. זה סתם מחרפן אותי ולא מוביל אותי לשום מסקנה.

נכתב על ידי רעות ולא אחרת , 25/4/2008 17:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי יומולדת!! טרולולולו


יש לי יומולדת!איזה כיף! היפי היי! טרולולולו בימ בם בום לה לה לה (אתם מוזמנים להפסיק אותי..)

עברה בדיוק שנה מאז שפתחתי את הבלוג! זוכרים? זוכרים?

יו איזה מדוכאת הייתי פעם צחוקים איתי.. חח סתם כאילו היום אני לא.. פוסט ראשוןפוסט יומולדת 18  -הם שניהם נכתבו באותו יום..

קיצר נכון להיום אני בת 19. איזה גיל לא קשור.. כאילו זה לא מלהיב כמו 18 שאני כבר לא קטינה ועדיין לא 20 שזה שינוי קידומת.. סתם גיל מיותר כזה.. אז החלטתי להכניס בו קצת יותר משמעות ואמרתי שזה הגיל האחרון שלי בתור טינייג'רית! יענו העשרה האחרון.. נו כאילו אני עדיין לא זקנה אלא רק משנה הבאה! נכון שאתם מתלהבים כמוני?

 

 

נכתב על ידי רעות ולא אחרת , 21/4/2008 11:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחה מא'


א' עכשיו התקשר אלי לפלאפון ועד שהחלטתי אם לענות לו או לא הוא כבר הספיק לנתק.. אחרי כמה דקות הוא שלח לי סמס "תתקשרי אלי כשאת יכולה" קמצן..

מתוך פרינציפ של "אתה זה שרוצה ממני משו.. למה שאני אבזבז עליך שיחה בכלל??" התכוונתי לא להתקשר אליו אבל בגלל שיצר הסקרנות שלי תמיד גובר על כל הפרינציפים שלי.. התקשרתי:

א':הלו?

אני:נו?

א': חג שמח..

אני:cut the bullshit

א': קשה לך לשחק אותה נחמדה לשניה?

אני: לא, אבל למה שאני אעשה את זה?

א': טוב תקשיבי שניה..

אני: shoot

א': תגידי.. את לא מתגעגעת אלי? אפילו קצת?

אני:בוא תחמיא לעצמך קצת..

א': אני לא מנסה להחמיא לעצמי.. אני פשוט חושב עליך הרבה בזמן האחרון..

אני: אל תתחיל עם זה אפילו!

א': אין לי שום סיכוי להכנס שוב לחיים שלך??

אני: ממש לא

א': טוב אנחנו עוד ניראה..

אני:ביי

א': ביי

 

 

 

נכתב על ידי רעות ולא אחרת , 18/4/2008 20:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  רעות ולא אחרת

בת: 35

ICQ: 364253039 

תמונה




10,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות ולא אחרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות ולא אחרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)