לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

עוד תשע שנים


אני יקבל מכתב, והוא יזמין אותי לפגישת מחזור של 10 שנים אחרי.

או אולי, זו תהיה הזמנה מפייסבוק, כי חבל על העצים.

 

ואז, עוד תשע שנים, אני אחשוב איך הזמן עבר, אולי יהיה לי קר אולי חם. ואולי אני אזיל דמעה נוסטלגית, אולי שתיים, אולי יפלוט קללה עסיסית.

ואני אקרא שוב את המכתב, אולי יזרוק אותו לפח, כי לא בראש שלי עכשיו, ואין לי זמן.

ואולי לא אזרוק, אלא אתחיל לארוז מזוודה.

 

אולי אני אפסיק לארוז באמצע, כי אתבייש במה שיצא ממני, או בכך שלא יצא ממני דבר.

אבין שאין לי כלום, ואני לא רוצה להביט לאנשים בעיניים, וקשה לי, ואני אחשוב על הנושא מחר מחרתיים.

אולי אז אני אצחק לעצמי ויאמר, שגיל עשרים ושמונה זה כלום, שהכל לפני.

אולי המזוודה תיפתח שוב.

 

ואולי אני כן אגיע לאולם אירועים חלוד ומתקתק.

ואולי אני אכנס מפורסמת ורצויה, וכולם יחייכו וינסו ללחוץ יד, ויזמרו בזייפנות על כמה שהם חיבבו אותי כבר אז.

ואולי אני אכנס ואשוויץ בבעל ובטן, בעודי מלחששת לעצמי בשימחה לאיד שהינה ההיא כולה 20+ ונראית בת ארבעים.

ואולי אני אתבגר ולא יהיה אכפת לי מכלום ואף אחד, ואני אגיע לשם רק במטרה לפגוש שוב פנים שהיו פעם לרוחי.

ואולי אני אכנס לשם בנמיכות רוח, חוששת שיזהו אותי, ויותר מכך שלא יזהו אותי, ואף אחד לא ידע את שמי.

 

אולי אני אפגוש שם את הפוטרית.

אולי שמרנו על קשר כך אותם השנים, ונביט אחת על השנייה ונצחק שוב כמה מטומטמים כולם, וברוך שפטרנו.

אולי נשמח לפגישה מחודשת לאחר שאיבדנו אחת את השניה למספר שנים.

אולי נרגיש מבוכה, כי כבר לא כל כך אכפת לנו מה עלה בגורל השניה, ואולי כי אנחנו לא נהיה מרוצות ממה שהשנים עשו לנו.

אולי יהיו עוד פנים שאני אשמח לראות, אולי נתחבק עם ל' או עם ר' ונספר אחד לשני איך החיים עברו,

אולי יהיו עוד פנים שסימפטתי פעם והערב יעבור חמים ושמח.

 

ואולי אני יעלה על המטוס חזרה מרוצה ומאושרת, שהינה הכל הסתדר טוב, וההמשך חוזה נפלאות, והעבר לא היה רע כמו שנדמה לי.

ואולי אני יעלה בדמעות, כי אבין שהטוב מאחורי ואולי כי אבין שלא היה טוב ולא יהיה טוב.

ואולי לא יהיה שום מטוס, כי חזרתי ארצה.

 

אולי לא יהיה כלום, כי עוד תשע שנים אולי, אולי אני כבר לא אהיה בין החיים.

אז בפגישה יתלו תמונה שלי. ואולי יעמדו לידה אנשים ויזכרו בי.

אולי לא יעמוד לידה אף אחד.

 

ואולי שום מכתב לא יגיע, כי כולם יהיו עסוקים, ולאף אחד אין כוח לארגן כלום, ולאף אחד אין רצון לראות מישהו מהמאה עשרים ומשהו איש שוב. 

נכתב על ידי , 4/11/2008 18:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)