לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מה שזה לא יהיה


טיילתי אז עם הכלב. העגל השעיר משך בכל כוחו, והשלג חרק ומחה בתוקף כנגד משקלנו המשותף. פתאום מבעד לאוזניות הגיע רעש חדש ושונה, דמות נוספת בשלג. נבהלתי לרגע, והתבוננתי סביבי – כלום. כנראה פאטה מורגנה בגרסתה הצפונית, מצאתי פתרון והמשכתי הלאה. לאחר מספר צעדים הרעש חזר על עצמו, הפעם אפילו צ'יף שמע. צ'יף! שלמרות מהותו הכלבית הוא יצור אטום מעין כמוהו. הפעם שנינו הבטנו בתהייה לצדדים, כלום. לאחר מכן הצליל החל לחזור על עצמו בקביעות, ובכל פעם שעצרנו גם הוא נאלם דום. חזרנו הביתה, מעט עצבניים מהזייתנו המשותפת. אבל צ'יף מצא במהרה תרופה בדוקה, ורעש הגריסה שבא מהפינה שלו הרגיע גם אותי. לי היו לא מעט שרטוטים לסיים, החליטו להקים עוד חטיבה בעיר. לאחר מספר שעות התחלתי לעלות למעלה, העיניים שורפות, הראש כבר מעורפל. שוב צעדים. שקטים ורכים, הפעם פוגעים בשטיח. עצרתי, הם המתינו איתי. עוד מדרגה, שוב צעד.

מה שזה לא יהיה הוא עקב אחרי במשך כל השבוע, אבל רק בבית. כנראה התחבב עליו הבית הישן, עם הרוח שמשתחלת מדי פעם מבעד לסדקים והקירות המתקלפים. צ'יף השתנה, לזמנים הוא נלחץ ורעד, ורגע אחרי קפץ בשמחה, משחק עם האויר, או מה שזה לא יהיה שתפש את מקומו. אחרי כן התחילו חפצים להעלם. המחוגה הייתה הקורבן הראשון. מה הוא כבר יכל לעשות עם מחוגה?! או אולי זו היא? או אולי זה חסר מין? מה שזה לא יהיה, זה רחש חיבה למתכת. מזלגות התחבבו על הדבר במיוחד. לפעמים הייתי מוצא אותם מאוחר יותר בפינות שונות בבית, במרתף או באמבטיה.

אנחנו ומה שזה לא יהיה כבר שנה יחד. צ'יף  מרוצה, הוא פחות בודד כשאני בעבודה. אני לא. קשה להביא מישהי הביתה, אני לא אוהב צופים. גם הייתה אחת ששמה לב אליו, לא הפסיקה להירתע ולזרוק מבטים לחוצים לאחור. עזבה אחרי חצי שעה.

ולא רק זה, אם יש דייר או מה שזה לא יהיה נוסף בבית, אז שישלם שכר דירה, שיביע כבוד אלמנטרי ויהיה נראה לעין, ולא יהלך לו כמו סטוקר אחרי. אולי אם הייתי יודע מה זה... ערפד זה לא, אין עלי נשיכות. גם לא רוח רפאים, הן הרי אמורות לשקשק בשלשלאות. אז אם במקרה תתקלו בתיאור של אחד בלתי נראה, קלפטומן ושתקן, תנו סימן, בסדר? העסק מתחיל להרגיז.


http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=450140&blogcode=11290969

                                                                                                            

נכתב על ידי , 2/12/2008 05:17  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)