לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

אמא צועקת על אחות קטנה:


"אני חוזרת הביתה עייפה כמו חמור ואת מהלכת, צועקת ואוכלת מלפפונים!"


ולעניין מעט שונה, מאוד מרגיזות אותי הפרסומות הפוליטיות שדוחסים לי ולכל בלוג אחר. עם פרסומות מסוגים אחרים אין לי כל בעיה, ניתן להתעלם מהם בראש שקט והן לא צורמות לעין. אבל הנני נמלאת חרון קוצף כשפרצופו של ליברמן נדחף לפתע מול פרצופי שלי כל כמה שניות, מה עוד שלמטרות הפרסומת, נבחר צילום איום במיוחד.
שתי בעיות עיקריות:

1. לא מוצא חן בעיני שדוחסים לי פוליטיקה בכזו אגרסיביות. בכל זאת זהו סוג מעט שונה של פרסום ויש להתייחס אליו בהתאם.

2. מדביקים לי דעה פוליטית. היות והפרסומות הם רק מצידו האחד של המתרס יוצא שאני כביכול תומכת בהן.
 

יתכן כמובן שאני מושפעת מכך שיורדים רק על הצד שלי. אבל בכנות מלאה, איני רוצה לא בביבי, לא בליבני, לא בברק ולא בליברמן במשכני ללא הזמנה ממני.


ואגב, פרסומות של כמה הצד השני רע תמיד נראו לי מטומטמות לחלוטין, זה רק מרכז את דעת הציבור בו ומעלה את הצומי שהוא מקבל. ותוך כדי גם מראה על כך שלכם בניגוד אליו אין מה להציע.

 

אבל לי כאמור אין זכות דיבור בעניין, היות ומספקים לי במה מבלי שיתעופפו מכיסי שקלים יקרים מפז. וכל שנותר הוא להתלונן, לא שעיסוק זה חדש לי...

 

עריכה מאוחרת:
כאילו כדי לעשות לי דווקא הופיעו פתאום גם פרסומים של ישראל ביתנו.  ונחשו מה? לא רוצה גם אותם. לנסות אולי להתיז מים קדושים? הרי שלדים בארון הוא אביזר חובה לכל פוליטיקאי.

נכתב על ידי , 2/2/2009 01:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)