לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

לסגור את הבסטה


החלטתי להפסיק (או לפחות לנסות) לפרסם בבלוג קטעים יצירתיים כאלה ואחרים.  
להפוך אותו ליומן רשת נטו.
תובנות, תחושות, תלונות, דעות, המלצות.
מספיק בהחלט
.
מונולוג לקהל עוטה מסכות, נוח לשני הצדדים.
כתיבה מן הסוג השני אני אשמור למגירה, לסריקה עצמית ולהפניה אישית לאנשים המסכימים לכך עם הכוונה מדוייקת של מה אני לכל הרוחות רוצה מהם.  
והודעה פומבית זו נועדה לשם סגירת פתחי מילוט, היות והיא ניתנה מול הציבור הרחב (שניים-שלושה קוראים שאיבדו את דרכם), אין כל דרך חזרה.

שאר הפוסט עבר למקום שכולו טוב אצלי במחשב.

לעולם אל תזלזלו בהשפעתו המיטיבה של אויר צח! אפילו אם זה אוויר צח של 16- מעלות.
הימים האחרונים גרמו לי לאכול חתיכת סרט, ובאמת שלא אחד המומלץ לצפייה או עיכול. אבל טיול עם הכלב ללא מוסיקת רקע עשה לי טוב. מלבד התהייה העיקרית שלי מדוע הוא מתעקש בזמן ריקון מעיו  לסרוק את הסביבה הקרובה והפחות קרובה ולבצע שלל ביצועים אקרובטיים תהיתי גם על האקרובטיקה המוטלת בספק של מוחה הקודח של זלו.
במילה אחת - ייאייקס.
וכעת תוצר הקדחת משוכתב לרווחת הציבור.

יהיה טוב.
במידה מסויימת, למישהו, במקום כלשהו, יום אחד - הבטחה רשמית שלי.

ולחגיגת המאורע הראוי לציון נערכו שיפוצים מרחיקי לכת. 

נכתב על ידי , 20/2/2009 02:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)