לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

דופקים לי ערכים


נראה שפמיניזם הוא הנושא. בובי כתבה פוסט מאוד נחמד שאני מסכימה איתו, תגית לעומת זאת כתבה אחד שהעלה את סף הארס שלי כל כך שהוא נאלץ להישפך מעט כאן למען חזרה לרמה השגרתית.

מאוד בא לי לקרוא לעצמי פמניסטית, באמת שבא. אבל "פמיניסטית ", בימינו, לרוב מסמלת ברייה מרגיזה שטובה רק בלשלח מילים ריקות לחלל ריק לא פחות, חזרה על סיסמאות נפוחות, קטנוניות ראוייה לציון והטפלות מקסימלית לכל מי שלא מסכים לדעותיה. כל אישה שלא מסכימה לדעותיה של אותה "פמיניסטית" מייד הופכת לביזיון למין הנשי: דעו לכן עקרות בית שפלות, הינכם כתם מביש על היין הטהור ומוכרות אותו בזיל וזול ליאנג הנאלח, וכוכבות פורנו אני אפילו לא אתחיל איתכן, ג'נה ג'ימסון עשתה הון? אשת עסקים מצליחה? שטויות! היא עשתה זו בדרך מאוסה ודוחה, יש להחרים את כספה ומייד שמה תהווה דוגמה למופת. ומועדוני החשפנות האלו! לסגור ומייד. אז מה שהן מרוויחות כך את כספן, שיעשו זאת בדרך מכובדת. שילכו לעבוד 14 שעות במפעל, לא בא להן? שירעבו. לאשר זנות?! שונאי נשים נתעבים שכמותכם! זונות הן עם נקלה. מה זאת אומרת זנות חוקית תשפר את התנאים שלהן, את העצמאות והרווחים? זונה היא או קורבן שיש לחלץ ולשטוף או טינופת משוללת ערכים שיש לסקול, המקצוע העתיק ביותר בתחת שלי (חבל רק שאין לו מקום בגלל המטאטא).

והקטע הוא שזה סוג פמיניזם מאוד טרי 30-40 שנה מקסימום. לפניו היה הפמיניזם הישן והטוב, פימיניזם שנאבק על מטרות שהיה צריך להאבק למענן, פימיניזם שבלעדיו היינו עדיין בלי זכות הצבעה, פימיניזם שלמענו נשים היו מוכנות לעבור סבל גופני כדי שבנותיהן יוכלו לחיות חייהן עם אופציות וחופש, פימיניזם שסיפק לי חופש תעסוקה והגנה. אבל הפמיניזם החדש כל כך רעשני ובולט שהוא מסיט את משמעות המילה אליו וזה מאוד מרגיז. טבעי שזה קורה, הסיבות למאבק התמעטו אבל הוא מאוד מהנה ויש רבים החושקים באות הגנרל, במיוחד כעת משאין צורך לצאת לקרב בפועל, במגרש הביתי לפחות. כך קורה עם מיעוטים מדוכאים (אם בכלל ניתן לשייך נשים לקטגוריית המיעוט) רבים, למרות שהם משיגים שוויון האינרציה כל כך חזקה שהם ממשיכים לסחוט את מדכאיהם לשעבר עוד ועוד. אבל מציאת תירוצים לא הופכת את כל העניין לפחות מגרה עצבים.

לא שאין בו יתרונות כלשהם, אין כמו בדיחות שוביניסטיות ופמיניסטיות, למרות שבדיחות על עליונותנו הנקבית עתיקות וחיות ונושמות זה אלפי שנים, כך שגם יתרון זה נלקח מהגלגול החדש. הגלגול החדש מקביל לשוביניזם, ושניהם דוחים ללא הומור. רק ששוביניזם אנחנו יכולים בקלות להעמיד על מקומו והוא מוכר כתופעה שלילית, ואילו הפמיניזם החדש עדיין שוחה בהנאה בביצת האפלייה המתקנת. ושמעו לי אנשים, אפלייה מתקנת מסבה בעיקר נזק, בכל תחום ומישור. ובגלל זה פימינזם מעצבן אותי בימים אלו יותר מאחיו ש', לש' אני יכולה לשלח אגרוף ללא היסוס, מפ' אני אמורה להתפעל כדי להיות פוליטיקלי קורקט. ומה שאף יותר מרגיז אותי בפ' החדש זה שהוא אמור לייצג אותי. ולא לשביעות רצוני שכך מייצגים אותי, ש' מוציא את הגברים מטומטמים, ושימשיך להוציא ולבריאות, מסופק לי בידור שלוש כוכבים. פ' חדש מוציא אותי מגוכחת וצבועה, שניהם בה' הידיעה.

וכן, יקירותי מושחזות הלשון, הינכן צבועות. אומנם זועקות אתן על עוולות, אך רק אל העוולות הנוחים והשלווים מופנית אצבעתכן המלוטשת. מכאלה הדורשים יזע אתן מתעלמות באלגנטיות.
נכתב על ידי , 18/3/2009 07:36  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)