לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

הרוג'ר, היער והזלו (שמאחורי הקודאק)


גבירותי ורבותי!
להתפלסף כוח אין לי. דפקתי את מבחני הסימסטר, עתידי מוטל בספק מהרבה בחינות ולא זכיתי ב40 מיליון בלוטו (גם לא קניתי כרטיס).
אבל בטיול האחרון של משפחתי ביער המקומי חשתי עצמי לפתע צלמת אומנותית.
מה שאומר שהשקעתי ממרצי בצילומים רבים של שורשי עצים עלים ושאר טבע לא מזיק מכל זווית אפשרית בעודי מתפעלת מכישורי הבלתי רגילים והמסר הנועז והחדשני שאני מעבירה בעזרתם לעולם.
היות והבשר ודם שראו תמונות רק התרגזו (שכן אנשים ככל הנראה לא מסוגלים להעריך דבר שהם לא נכללים בו) ובאו אלי בטענות על כך שלא תפשתי את דמותם הנעלה בעדשתי חסרת הבושה, נזכרתי פתאום בעולמי הווירטואלי.
בין אם שורשים משמחים את ליבכם ובין שלא כלל לא מעניין אותי, כי את ישותי הלא צנועה הם ועוד שלל דברים ירוקים ואפרוריים מאוד משמחים.
מה שכן רוג'ר משמח בד"כ את כולם, אז תהנו לכם...














כשאני שוב עוברת על התמונות אני רואה שחסכתי מכם את רוב השורשים והעלים, מה שמעיד ללא צל של ספק על מצפוני המפותח.

 

*אגב היום איזה אחד שאל אותי אם הוד רוממותו רוג'ר הוא בוקסר

נכתב על ידי , 6/5/2009 05:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)