לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אני הגולום הנרצע של המשרד


הייתה לפני רגע לכל הבוסים ישיבה , והם טחנו, והזילו את רירם הנעלה ושבעו . באמת שאין לי בעיה, ידוע שבוסים שמנים הם יותר חביבים. אבל כרגע אחת הביאה לי צלחת עם שני שאריות לחם נגוסות ושאריות ממרח כלשהו תוך שהיא אומרת: "קחי azazello זה נראה טוב!" והיא אמרה זאת בטון של אמא טרזה אמיתית.

 

כיצד ניתן להסביר זאת?!

1. האם היא חושבת שרוסים בכל סוגיהם הם יצורים רעבים לשאריות התזונתיות של ה"וותיקים" הנדיבים? קצת מוזר בהתחשב שבעובדה שכולם כאן חושבים שיש לי מבטא אנגלי ואני אירופאית או אמריקאית. ושום אנגלי שמכבד את עצמו לא יכניס ללועו המעודן שום עם שמיר חצי עבש.

 

2. אני נראית כה רזה שהיא חשה צורך להאכיל אותי בכל הבא ליד. אשלייה מאוד מעודדת!

 

3. היא מתעצלת לזרוק את החרא הזה לפח.

 

כעת אני מסתכלת על הצלחת בהרבה עויינות. נראה לי שהכפית המלוכלכת מצחקקת לה ברשעות על מצבי. ומהמרת עם העובש האם אני אכן יכנע.

 

האמת היא שתרזה זאת היא בעצם אדם די נחמד כך שאני ממש מתאמצת לא לתקוע לה את הצלחת בפרצוף באומרי: "אבל עליך זה נראה אפילו יותר טוב!"

 

 

 

נכתב על ידי , 2/3/2008 13:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)