לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אומללות מנוזלת


חזרתי מהרופאים מייבבת.
גם בעבודה היה חרא, מהבוקר כאב ראש מטורף, בצרוף אף שהחליט לפרוש ממחלקת הנשימה ולעבור למחלקת הנזילה אבל אלה היו הטלפונים ששברו אותי. מכל העבודות המשרדיות ההכרח להתקשר לכמה אלפי אנשים ולשכנע אותם שמקום עבודתך הוא "המקום" לבקר בו כשאתה יודע טוב מאוד שאתה סתם עולה להם על העצבים...

אז כאב ראש ליווה אותי בנאמנות לאורך כל היום ביחד עם טישויים מנוזלים.
ולחקות כמה שעות לרופא מס 1 ואז הוא מפנה אותך לחכות לרופא מספר 2 שכדי להינות מההמתנה בתור אלצו גם צריך לשלם 20 שקל...
וכמובן שכל הרופאים כבר עצבניים ועייפים. אחרי 4 חודשי נזלת צריך אנטיביוטיקה מס 4. כל התאים ששרדו את השלוש הקודמות נכנעים על בטוח, אני מתפלא איך אני עוד מתפקדת. וגם קיבלתי את ההודעה המשמחת שאם העיניים מתנפחות אז צריך למיון. איך אני אמורה לדעת לעזאזל????
גם ככה יש לי עיניים גדולות שבזמן האחרון נפוחות מחוסר שינה.

 

אז בזמן שאני תוהה לי  האם סיבת מותי תהיה מפגש רומנטי בין הנזלת למוח אני גם נאלצת לשמוע שיחה מבדרת.

 

שני הורים עם פיגור שיכלי קל(ואני לא נותת פורקן לרשעות טבעית, הם אכן נראו ונשמעו כמו רפי שכל) שרים לילדתם "קוצלה, פוצלה, קוגלה,דודלה" ולא סתם מזוייף ממותק רגיל של אמהות טריות, לאחר המופע העליז התווספה לי גם בחילה ושנאה תהומית לכל דיירי העולם.

התחלתי לבכות מרחמים עצמיים וממחשבה על כל הטמטום שנאלצתי לספוג היום כי במיקריים הפיקנטים באמת אני אפילו לא רוצה להיזכר... האמת בתקופות כאלה המחשבה על רעל שמספק מוות ללא כאב מתחילה לעניין אותי.

נכתב על ידי , 3/3/2008 20:02   בקטגוריות שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)