לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

ציורי ויצירות גאוניות אחרות


טוב אז כיוון שלקחתי ימי חופש כדי ללמוד למועד ב' לקורס שבוזבזו עליו 2000 שקל רק טבעי שהצלחתי היום לעשות כל דבר מלבד למידה.

אבל מה שטוב שהספקתי 2 דברים שכיחו מזה זמן רב לתורם.

 

1. החלטתי לחשוף 2 מעבודותי לעולם האדם העוין.

 

הראשונה זה ציור מאוד ישן , הוא קושקש לפני 6 שנים בערך, אבל משום מה אני מאוד מחבבת אותו.

 

 

השנייה עלתה בראשי בזמן הרצאה בביולוגיה. כשאמי יולדתי ראתה אותה היא נבהלה כהוגן, לי היא נראית נחמדה ביותר. אבל כמו שידיד שראה אותי מקשקשת העיר עם הבעה מוזרה על פניו מה שאדם מצייר מעיד עליו רבות, ומתמונה זו אכן ניתן להסיק עלי מסנות מסוימות, ואני בספק אם הן יחמיאו לי. לצערי היא גם קצת נחתכה בצילום.

 

2. ועכשיו לדברים יותר רציניים. סוף סוך ראיתי את הסרט The United States of Leland

מאוד אהבתי את ריאן גוסלינג ב"לארס והבחורה האמיתית" ומייד חיפשתי עוד סרטים שלו מה שגרם לראיית "חצי נלסון", גם סרט חזק ביותר. אבל הסרט על לילנד פשוט מדהים. אני מרגישה שלהגיד משחק טוב או בימוי טוב פשוט לא במקום, כי הסרט יוצר תמונה שלמה ומציאותית ואני לא יכולה להפריד בין החלקים. הוא גם נתן לי את התחושה שאין דמות אחת ראשית, אפילו דמויות שהיו להם מספר מילים יצרו עולם שלם. בהחלט אחד הסרטים הכי טובים שאי פעם ראיתי.  עכשיו צריך לראות את "המאמין".

 

וכעת נראה לי שצריך להקדיש מעט תשומת לב לוירוסים והחיידקים שאני כל כך אוהבת. ולתא  על כל חלקיו המתוסבכים.

נכתב על ידי , 20/3/2008 18:59  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)