לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

רשימת הגברים שגורמים לי להזיל ריר כמו בולדוג שמבין היטב את תפקידו בעולם הזה.


מצבי בעבודה הולך ומדרדר, והבנתי שכדי להמנע מתלייה עצמית בעזרת חוט הטלפון אני צריכה מוטיבציה. וביננו מה מעלה מוטיבציה יותר מגברים? כן, אני יודעת שסטרואידים ופרוזק, אבל באמת שאין לי כסף לזה.

 

ועוד הקדמה קצרה, כדי למנוע שאלות שעלולת לצוץ לאחר סקירת רשימת המתמודדים.

בעודי יצור תמים ורך בשנים, שמהלך לו על אדמה רווית חטא זו רק כחמש או שש קיצים, באה אלי דודתי ושואלת: מה הכי חשוב לי בגבר? ואני כיאה לאישיות עמוקה עונה: שיהיה יפה. וענן כבד ירד על נשמתה של דודתי. שכן מה יעלה בגורלה של אחייניתה האהובה? היא תגדל ותתאהב בגבר יפה תואר אך נבוב ומרושע, שישבור את ליבה הקט. ומחשבה זו הדירה שינה מעיניה בלילות ובימים, עד שיום אחד בעודנו צופות במסך הקסם של התמונות המתחלפות (טלויזיה בלשון העם) היוא פנתה אלי שנית בשאלה וביקשה שאני יראה לה גבר יפה. לא הפגנתי קשיחות לבב ועשיתי כחפצה, הצבעתי על הגבר הכי יפה שהיה על המסך. ומאז העננה ירדה מדודתי, וליבה עלץ ושמח.

 

ואם בקיצר, הואשמתי לא פעם באהבת כונפים, או בשמה הנפוץ כונפופיליה.

 

ונעבור לעיקר. אז אצלי כמו באוטובוס המקומות הראשונים שמורים לרוסים.

והמקום הראשון הולך ל...

 מי הוא זה תרצו לדעת?

 זהו השחקן הראשי באחד הסרטים היותר טובים ומצחיקים של הקולנוע הרוסי, formula lubvi

למרות שהדמות לא הכי קומית.. הוא משחק שם את הגראף(רוזן בעיברית?) גליאוסטרו.

שיער ארוך? יש, מבט מעט עצוב ומעונה? יש, אינטלקט ברמה מכובדת ביותר? יש.

 

קטע נחמד מהסרט:

-רוצה אהבה גדולה וטהורה?

-כן!

-בואי לאסם בחצות.

 

והמקום השני הולך ל...

 

זהו oleg dal ואת החיבה העזה כלפיו ירשתי מאמי יולדתי שהוא השחקן האהוב עליה. וגם הוא שיחק דמויות מדהימות בסרטים רבים וטובים. ד"א יש לי חולשה לעפעפיים כבדים אם לא שמתם לב..

הוא בד"כ מייצג דמות עצובה ומעט אבודה ששומרת על אופטימיות יחסית, אלא אם כן הוא משחק חתיכת מניאק לא נחמד בכלל.

יותר נכון שיחק. משום מה שחקנים רבים וטובים ברוסיה לא עברו את גיל ה40 .

 

במדליית הברונזה זוכה גאפט. הדמות שתמיד דמיינתי בתור וולנד, ועדיין לא סלחתי על כך שלתפקיד לקחו לא אותו אלא איזה איש שמן ומכוער עם שומה. הוא נחשב לאחד האנשים היותר חכמים, ציניים ומרושעים בתעשיית הקולנוע הרוסית ועם חוש הומור מפותח ועוקצני במיוחד. וזה בנוסף להופעה המהממת שלו. קיצר, לא ניתן לדרוש יותר מגבר.


 לצערי לא מצאתי תמונה טובה שלו.

 

אחריהם השתחל לרשימה אחד הבלונדים הבודדים שתראו כאן.

זוהי פיה ממין זכר, בעלת כריזמה שלא ניתן להתעלם ממנה. ומבנה פנים די מצחיק האמת.

קטע נחמד

 

טוב כעת משסיימנו עם הסלאבים נעבור לשאר.

 

 סקוט כהן, האיש והאגדה. הזאב האולטימטיבי. מגיע היישר מ the 10th kingdom המיני סידרה הכי מצחיקה ונפלאה שאי פעם ראיתי. מאוד מאוד מומלץ.ונראה שיש עוד בנות חווה שמצדדות בדעתי.

 

טוב האמת העיסוק הזה כבר מתחיל להמאס עלי, אבל לא אני יעזוב את מה שהתחלתי! (חבל שזה מה שאני בד"כ לא עושה.)

 

אז נעבור ל..

 

 לא נראה לי שצריך הסבר.. אבל בכל זאת.

 

וכמובן ש..

 

תמונה שווה אלף מילים כמו שאומרים. אני תוהה אם גודל השלט מרמז על משהו...

 

וצריך שיהיה הרבה ממה לאהוב(המקרה היחיד בו אני מסכימה עם האמרה)

 ג'יי זה איכסה. רק לבוב השקט יש מקום בליבי.

 

 הפייטון האהוב עליי. גם נחשב להכי לא נחמד ביניהם. נראה לי שיש לי איזה קטע עם רשעות... גם השירים המאוד נחמדים שלו מוסיפים. בעצם גם הקטע האהוב עליי, עם הרוצח הסידרתי במשפט הוא בכיכובו.

http://www.youtube.com/watch?v=y8-oGpGQ91g&feature=related

 

וגם

because he's a lumberjack' and he's okay.

 

 כי ניילס כל כך חמוד! והדבר היחיד שמצדיק צפייה בסיוט שנקרא פרייזר.

 

כן, כן. אני מודעת לזה שזה אליס קופר. אבל אם הוא היה שר לי: feed my frankenstein לא הייתי מסרבת.

 

ואיך אפשר בלי

 

אני יודעת שהוא היה הומו. מה שהופך אותי גם להומופילית וגם לנרקופילית

אבל הקול... הכריזמה... והטקסטים... והקליפ האהוב עליי

 

לבנאדם יש חתיכת כריזמה, וגם את האנרגיה המטורפת של מרקורי. למעשה הוא גם נמצא ברשימה בצד..

הוא יצר תופעת-על מכלום, ובהחלט אחד האנשים היותר מקוריים בתעשייה.

שיר שאני אוהבת

 

ואם כבר מוזיקה אז בטח ש

 

בנוסף למראה היהודי שאני מאוד מסמפטת, יש קול כל כך מדהים....

פעם Everybody Knows היה האהוב עלי

עכשיו Famous blue raincoat

למרות שהראשון מבחינת המילים מנצח ללא ספק, אני יותר אוהבת את המוסיקה והשירה בשני.

 

וצריך משהו תוצרת הארץ, אז..

 

ככה הוא נראה גם בהופעה שהייתי בה. אח, אף אחד לא יודע לקפץ כמוהו..

טיפקס היא גם הלהקה הישראלית האהובה עליי.

נכתב על ידי , 10/4/2008 11:06   בקטגוריות ימים עברו  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)