לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

Little Teeth and Two Head Birds, but What About My Plans


ארג.

 

בעקבות פרישתי מעבדות, תכננתי דברים שונים ומשונים.

התכנון הכיל:

1. להביא לעולם העגום שלנו יצירת אומנות שתמלא אותו בשמחה ואושר, או לפחות תבסס אותי בתור הדאלי הבא, או לפחות תביא לי כמה גרושים בלי שאני יאלץ לקרוע את ישבני הענוג יותר מידי.

2. למידת פיסיקה, כימיה ושלל מקצועות לא סימפטיים אחרים על מנת שלא להיראות לגמריי פוסטמה שנה הבאה באוניברסיטה (בהנחה שאכן יקבלו אותי).

3. לסיים לקרוא את חוליו חורניטו של ארינבורג, שכן כמו שאבא חורג לא מפסיק להזכיר, לא תהיה לי יותר הזדמנות לקרוא אותו אי-פעם, שכן זו יצירה נדירה ביותר. וקריאת ספרי מופת רבים אחרים.

4. להכנס למשטר ספורט רצחני ולתזונת סלטים (אני נקבה, יש לי בררה?)

5. למצוא עבודה לחודשיים.

 

מה לא היה בתכנון?

1. התמכרות ל THE OFFICE. זוהי אכן סדרה גאונית אבל אין שום הצדקה לבהייה מספר שעות ביום בסטיב קארל שורף את כפות רגליו על גריל, מראה את כישורי הריקוד שלו ועוסק בשלל פעילויות מהנות אחרות.

2. בהייה בקירות. מכל העיסוקים, זה נראה לי בתור הממכר ביותר.

3. תהייה על משמעות החיים, שכן זה עיסוק שמעולם לא יביא שום תוצאה או תועלת.

 

וכרגע הייתי אמורה לסיים את הציפור הדו-ראשית החביבה. הצבעים שפוכים על הפליטרה, מספר משיכות מכחול כבר נעשו, אבל אני לא יכולה להביא את עצמי לסיום התהליך.

 

מספר משפטים אהובים משיריו של Devendra Banhart הדבר הכי גאוני במוסיקה של ימינו:

 

I see many little boys I wanna marry.

 

Hey you little sexy pig you made it with a man. And now you have a little kid with hooves instead of hands.

 

So I could take my little teeth out and I could show them a real good time.

נכתב על ידי , 3/6/2008 19:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)