לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

לפעמים העולם כחול וחולמני כמו תפוז


נראה שאין מה לעשות, הטבע יצר אותנו עם חוקים ברורים. גם כשחושבים שמגלים קבוצה שחרגה מהרגיל היא מתבררת בתור אותו גוש חרא מוכר רק שהפעם מישהו שפך עליו קצת בושם. אולי קבוצה מעצם קיומה יוצרת מסגרת ברורה עם דרישות?

מה הטעם לפרסם שונות, מוזרות אנארכיה אם בתור תנאי קבלה אתה דורש פעולות או הוכחות כלשהם?

נראה שברגע שאנחנו מתגודדים יחד אנחנו מתחילים לתעב את השונה גם אם אנחנו מצהירים ורוצים בכך הכנות לבסס משהו שמבוסס על שונות.

הבעיה היא שכשאתה בכח מנסה להיות שונה אתה נהיה כפות באותה מידה לנורמות אתה עדיין פועל לפי הכתבות של אחרים.

גם כל חריגה מראש נוטה להפוך לכת, החיים בין הפטיש לסדן, מה עדיף? האמת לא בטוחה.

 

לא מספיק לרצות להיות שונה צריך להבין מה אתה. במילים אחרות "דומיאן" של הרמן הסה.

 

מה שהכי מתסכל אותי שנראה שאני מלאה לגמרי בשאריות שנינות של אחרים. כן אני מעריצה ומצטטת גאונים, אבל כל זה חזרה על הקיים.

בסיפור אחד אצל בורחס נאמר שמשורר גאון הוא לא זה שיוצר משהו חדש אלא זה שמתאר משהו שכל אחד מרגיש אבל לא יכול להביע. אולי זה באמת ככה, וזה בהחלט מעודד.

או אולי זה פשוט התת מודע הקולקטיבי? 

 

אני כל כך אוהבת ציור בגלל שניתן לבנות עולם משלך עם יצורים ומצבים שנבראו ממך, ואיתם אתה מתקרב לתת מודע שלך, לעולם שנמצא כל כך קרוב אבל קצת מעבר להישג יד.

היקום אינסופי לכן אני מאמינה שיש בו את כל הקומבינציות האפשריות וכל מה שאנחנו חושבים עושים ויוצרים חי לו איפושהו.

אני נזכרת במוצג במוזיאון ירושלים, בחלק הסורואליסטי:

אתה נכנס לתוך ארון חשוך ואתה פתאום מגלה עולם קטן שמכיל רק ים וסירה עם עין ששוחה לה בשקט, מגניב בטירוף. כל זה בסגנון גרפיקה שחור לבן, משום מה זה הזכיר לי את הסיפור שאינו נגמר, טוב אין מה לעשות, הספר הכי אהוב לא עוזב אותך לרגע.

 

נכתב על ידי , 30/1/2008 20:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



No Snow, No Sleep


למה, למה, למה לא ירד שלג אצלנו? תושבי ירושלים בטח יושנים, מתבטלים בערמות שלג וצוחקים עלי.

ואילו אני קמה בחמש בבוקר יוצאת בגשם לאוטובוס מסריח וצריכה לעבוד כל היום ואז לחזור בגשם ובאוטובוס מסריח הביתה.

ואני כל כך קיויתי שאולי מישהו כן אוהב אותי שם למעלה ויוריד את הטמפ' בשתי מעלות כדי לספק את השלג שיחסום את הכבישים ויספק הרבה שעות שינה... אבל לא, הוא יעשה דווקא.

האמת נראה לי שהסיבה היחידה שהאדם נברא הוא כדי לבדר בטמטומו ובסבלו את האל, האלים, אמא טבע, וכל כח עליון שאתם מאמינים בו. אם לשפוט לפי רוב הבדיחות שלנו גם את עצמינו אנו מבדרים רק ע"י טמטום או סבל של אחרים.

 

אבל כמה שזה  מרושע ולא נחמד MONTY PYTHON ו Хармс לנצח!

 

אני כל כך רוצה לישון! הרי אנו חיים בשביל לישון ולאכול, אז למה מונעים זאת ממני באכזריות שכזאת. האמת הבאתי אוכל אבל שכחתי מזלג. שאלת היום: האם אני הדרדר לכדי אכילת אורז עם הידיים?

 

התשובה במבזק החדשות הבא.

נכתב על ידי , 30/1/2008 07:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)