לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

על קורבנות צ'רנובל שיכורים ומה שביניהם


אני נודדת לי בעבודה כמו סנוסמומריק שיכור, מנסה שלא להירדם ולהתמוטט על עובר דרך אקראי. זועמת על 2 שעות השינה שזכיתי להן, ועל הכלב שהחליט לחזור הביתה בשלוש בבוקר מכוסה בחומר ירוק מצחין ולא מזוהה, שבשבילי הווה את ההוכחה המוחצת שאנחנו לא לבד ביקום ויש עוד הרבה יצורים מלבד המין האנושי ואלוהינו מלך העולם שנוטרים לי טינה.

כדי להמנע מהמקלחת הכלב ניסה להתחנף ע"י ליכלוך החלוק הלבן שלי ונעלי בהרבה ריר ירוק, אבל משום מה זה לא פעל לטובתו.

 

אז לעייפות ולהנגאובר הלגמרי לא מוצדק (שכן שורשי הסלבים אמורים לחסן אותי בפני טקילה) מצטבר זכר הריר היררוק וחשדות די מבוססים שהוא מצא דרך להידבק לשערי שלי בזמן ששטפתי את העבריין השעיר וגם הנזלת החביבה שלא עוזבת את אפי ומוחי בחודשים האחרונים וממלאת את יומם של העובדים לידי בצלילים ענוגים של חירחורים, קינוח אף ושיעולי חולה שחפת סופאני.

 

זו אכן התחלה של יום נפלא!

נכתב על ידי , 25/2/2008 13:56   בקטגוריות שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה זה חסר מוח, נפוח מחשיבות עצמית ועם הרבה יותר מידי זמן פנוי? (או, על הפמיניזם המודרני)


אני נצרכת כרגע להכין עבודה על סטריאוטיפים. וכמובן שלמאמר שנתנו דחסו פמיניזם.

ומה אני יגיד? כבר כל כך נמאס לי מהמונח שכל פעם שאני רואה פמיניסטית מוחצנת במיוחד מתעורר בי דחף בלתי נשלט לדחוף לה דילדו לפה.

 

פעם כשהיינו ללא זכות בחירה ואופציות העבודה שלנו הכילו רק: ניקיון, בישול, לימוד דגנרטיות קריאה ואטיקט ועוד בסגנון הוא היה מוצדק, ואני מאוד מעריצה את הסופרג'יסטיות!

 

אבל בימינו?! כבר הכול הושג.
אין שום דבר שמונע מנקבה להשיג את רוב רצונותיה בתחום העבודה וכל השאר כל עוד היא מספיק מוכשרת.

אז הפמיניסטיות למיניהן מתחילות לצעוק שמסתכלים להם על החזה ולא על הפנים(אם את לובשת פוש אפ עם מחשוף ענק למה את מצפה?), שלא לוקחים אותן ברצינות ושבכלל לפי כללי הצדק האוניברסאלי נשים צריכות לשלוט ביקום והגבר צריך לדאוג, לממן , לשרת, ולהתפעל מכישוריה השכליים הלא רגילים של כל אישה ממוצעת(האמת, לחלק האחרון אני לא מתנגדת במיוחד...).

כמובן שהן לא ייסעו לארצות בהן באמת צריכים קצת שוויון ושינוי ואישה שווה פחות מחמור מוכה שחין והזכויות שלה מסתכמות בלשרת ולהעריץ את בעלה השעיר.

 

לא, הן יערכו מחקרים ומאמרים על כך שבספרי הלימוד היחס בין הגברים המופיעים בתרגילים לנשים הוא 6:8 , ומי עושה מה בעבודות הבית בספרים אלו ושבכלל לא נזכרת תרומתן של נשים בתחומים מחוץ למשפחה ולבית בתרגילי חשבון.

למה הם מצפות?

לדני היו 2 אגוזים לורד 3 ואז הגיעה רוזי אודונל שעמלה יום יום ולילה כדי ש.. ש.. (מה לעזאזל היא עושה חוץ מטוק שואו ואכילה?) וטרפה את שני הילדים. כמה אגוזים נשארו?

 

והן יחפשו בספרי לימוד בספרות, ימצאו, ויזעקו בזעם עקב משפטים כמו:

 

"הוי, ילדה קטנה וטפשה…". כי כן כל הילדות בעולמנו הם 2 מטר ועם רמת IQ של איינשטין לפחות...

 

"אנחנו נהיה אמא שלו בתורנות..." (אומרים ילדים המבקשים לטפל בעופר חולה שמצאו). כי במשפחת האיילים מי שמגדל את הילדים הוא האייל, אם לא ידעתם.

 

"אבא נפרד ממני כמו גבר. עיניה של אמי היו אדומות מבכי וחוסר שינה". מה לעשות אבא אלא אם כן הוא עבר ניתוח לשינוי מין הוא בד"כ גבר, ואמהות לא מתחילות לצחוק בהיסטריה כשהילדים עוזבים את הבית.

ואם משפט זה מפריע להם משתמע שתחת התואר "גבר" הפמיניסטית המוצהרת הנ"ל רואה את שם התואר המכובד ביותר שניתן לכנות בו יצור חי, האם היא לא סותרת את עצמה?

והאם אכן מה שיחשב בעיניה פמיניסטי וראוי זה:

אבא מירר בבכי בצד בזמן שאמא אמרה לי:" בואנה, אבל זיין הרבה כוסיות, כמו אמא בזמנים הטובים, כפיש?"

 

"גיל לקח ספר מתח… רינה לקחה פנדה וחפשה ניירות ריקים לצייר עליהם". מה רע בציור?! לאורנרדו דה ווינצ'י מתהפך בקברו...

"אבל הוא יגדל עוד ויהיה גדול וחזק כמו אבא…"

אני מאוד מצטערת לאכזב אתכן אבל מה לעשות עקב נתונים ביולוגים ואבולוציה רבת שנים , בממוצע הגברים צומחים לגובה רב יותר  ובעלי יותר כוח פיסי.

 

במאמר אחר ערכו מחקרים ש"הוכיחו" שגברים נוטים הרבה יותר לסטריאוטיפים ושהם עם היררכי ואכזר, בעוד שנשים הם יצורים שוחרי שלום ואוהבי דמוקרטיה. אני לא ינתח את הטענה, אם היא נכונה או לא, לא הכי מעניין אותי כרגע, מה שהטריף אותי זה שיטת המחקר. על מנת לעשות קביעה על כלל המין האנושי הפרפ' והדוקטורים ערכו 3 מבחנים עם 40 נשים ו60 גברים שענו לשאלונים עם 10 שאלות.

כאשר הם רצו לעשות הבחנות על הקשר בין הקבוצה לחשיבה הם לקחו (מתוך ה60 גברים וה40 נשים) 20% לטינים,  10% שחורים, 6% אסייתים וכן הלאה.

 

אחמ, אחמ, חלק מההבחנה של סטריאוטיפ זה לשפוט ע"פ מקרים בודדים קב' גדולה של אנשים, לא?

ואיזה מין חוקר/ת דגנרט/ית לוקח/ת כמות כזאת קטנה כשהוא חוקר שוני?

ולמה אותו חוקר/ת דגנרט/ית לוקח/ת כמות לא שווה של הפריטים הנבדקים?

 

והכי גרוע זה שאני נאלצת לקרוא מאמרים שלמים בסגנון.

 

אהה, ועם לא גיליתם את התשובה לחידה בכותרת זה דודו טופאז. ועל מה אתם חשבתם?!... שוביניסטים מסריחים!

נכתב על ידי , 20/2/2008 21:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)