לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for pure, old fashioned, nonsense


רגעי עירות יחסית בנמנום תמידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

אנשי ה-X


בדרכים נעלמות ושיטוטים אקראים בממלכת היוטיוב נתקלתי בדבר שנמנעתי ממנו בהצלחה רבה מספר חודשים - הטריילר של וולורין.

הייתי אומרת שכל סרטי הX-מן מעצבנים אותי.
הם גרועים.
מאוד גרועים.
אפילו כשמשווים לשלל סרטי קומיקס אחרים (מלבד זוג הבאטמנים של ברטון, אבל מאסטר ברטון תמיד עושה טוב).
וסרטי הX-מן נהיים גרועים משנה לשנה.

ובאמת שאני אדם פלוראליסטי, שירבו סרטי סופרמן מחורבנים כפטריות אחרי הגשם, ולבריאות! האחרון היה אפילו מבדר עם תלתל הבמבה האופנתי שהבחור בטייץ לא נפרד ממנו. ולבאטמן אני כבר חסינה. אם שרדתי את וואל קילמן, שום טריק מלוכלך של בייל לא ישבור אותי.

 

אבל את X-מן אהבתי!

לא סתם אהבתי, הייתי מטורפת על הסדרה המצויירת של 1992.

אין לי שמץ אם היא הייתה נאמנה לקומיקס, אבל היא הייתה נפלאה.

לא נראה לי שהייתה עוד סדרה שאהבתי כל כך לאורך שנותי החד-סיפרתיות. "פריקזוייד" ו"מפלצות אמיתיות" התקרבו, אבל הגיעו רק לכסף ולברונזה.

הדמות האהובה עליי הייתה רוג. כן, זו ששואבת את כוחות החיים של כל דבר חי שהיא נוגעת בו.

נראה היה לי שאין מגניב מלהיות נקבה קטלנית שנותת לbad-ass משמעות חדשה, ודעה זו לא השתנתה עד היום. כל ההתנהלות שלה הייתה נפלאה בעיניי.

וגם גמביט היה החביב עלי מבין הגברברים המוטנטים, והזוגיות המאוד מוזרה שלהם סיפקה לא מעט בידור ועניין.

אחריהם במירב חיבתי זכו סופה וחיה. סופה כי היא הייתה גירסה יותר בוגרת ורצינית של רוג, אבל לא פחות קשוחה, וחיה- הקסם האישי, ההומור והאינטלקט.

השאר היו סתם תפאורה. אבל הארבעה האלו הספיקו לי בהחלט.

 

בכלל בזמן האחרון הסרטים די צולעים. הלכתי אתמול לסטאר טראק. הסרט היה בסדר, וספוק מגניב למדי. אבל קירק ללא ספר נוצר משאריות ממוחזרות. וכך גם כל בדיחה שנאמרה בסרט. הייתה לי הרגשה מדכאת למדי שראיתי את הסרט על חלקיו השונים כבר הרבה פעמים בגרסאות שונות. מן הסתם הם לא נדרשים להמציא את הגלגל, אבל הרגשה כזאת של, ראינו עשינו, לא קיבלתי אפילו מקומדיות רומנטיות עבשות. אולי כי מהן אני מצפה לנאכס וממדע בידיוני לא.
וזה היה מדכדך יותר מסרט גרוע, כי אחרי הכל הסרט היה נסבל. השחקנים מעולים, אפילו סיימון פג האלוהי כיכב שם. הייתה פשוט הרגשה שנלקחו רכיבים איכותיים ונאפתה עוגה חסרת טעם.
חושי רומזים לי שהאנשים הגדולים מחזיקים מהקהל הרחב פחות ופחות עם כל שנה עוברת.
ודי ביאס לבזבז 9$ (לפחות זכיתי בקולה ופופקורן חינם!) ולעשות פרצופים נלהבים לא', שהלך לראות את הסרט פעם שנייה, תוך כדי.

 

הולייוד צריכה עירוי נוזלים דחוף.

 

קצת נוסטלגיה מהימים הטובים:

 

נכתב על ידי , 28/5/2009 05:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Abridged Classics


למקרה ואתם יכולים לקרוא כתוביות אנגליות במהירות מופתית, היא גאון!

קבלו את Fantasma dell'opera, האח הקטן והמוזר של הפנטום, חלק ראשון (שני רק עם חשבון יוטיוב, סקס עם עכברושים(באמת שלא צוחקת) הוא לא לעיני כל, אחרי הכל...)

 

Equilbrium, העתיד מעולם לא נראה רע יותר

 

ולמקרה ואין לכם רגישות יתר לעיסקי תומס הארדי (אני אישית חושבת שהוא פוץ סדיסט)

 

יש לה עוד כמה, אבל אלו החביבים עלי.

 

המשך שבוע נעים, נשיקות וחיבוקים. (רגע פואטי )

נכתב על ידי , 21/5/2009 06:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 16




13,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAzazello אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Azazello ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)