לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tishu Designs


בעיקר בלוג עיצובים,מדי פעם אני אשים דברים בשבילכם:)

Avatarכינוי:  Tishu designs

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

הבלוג חוזר, מוזמנים להזמין.


אחרי שלושה חודשים ארוכים, החלטתי להחזיר את הבלוג. אני חושבת שגם אעשה עיצוב חדש כי את הקיים לא כ"כ אהבתי.

בקיצור, מעכשיו אתם יכולים להזמין עיצובים, חתימות, גליטרים וכו', רק בבקשה לקרוא את הוראות ההזמנה בצד הבלוג.

אז.. למה אתם מחכים?

 

 

חתימות ל'סתיו-(זכר) PsyCho ביקורות':

 


 

 

אם לא הבנתי נכון את ההזמנה, או לא אהבת, תגיד לי ואני אתקן

 

 

חג שמח,

 

נכתב על ידי Tishu designs , 14/10/2008 11:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^עדי^ ב-24/1/2009 20:50



2,860
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTishu designs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tishu designs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)