לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סניילוגיה-הדת של החילזון המשוגע


תמיד ידעתם שאתם צריכים לסגוד לי. עכשיו אתם יודעים למה.

Avatarכינוי: 

בן: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

מיטב הציורים של שנת הלימודים תש"ע חלק א'


הי!

 

טוב,אני יודע שאמרתי שאני אעשה את הפוסט הזה לפני איזה שלוש שבועות אבל... אה... המחשב שלי נחטף על ידי נינג'ות! כן זה מה שקרה!

 

 

בכל מקרה לכבוד העובדה שזה עדיין החודש הראשון של שנת הלימודים (אתם מאמינים?!) החלטתי להציג בפניכם את מיטב הציורים שציירתי בשנת הלימודים הקודמת כתוצאה משיעמום בזמן השיעורים.

 


טוב, כפי שאפשר לראות זהו ציור של פיראט. אני חושה שהוא יצא די טוב אם מתעלמים מהנעל המודרנית מדי והתוכי המעוות.

 




טוב, למעלה אפשר לראות מישהו בריטי,עדיין לא החלטתי אם הוא משרת או אדון, שמו המלא הוא מר בלת'רבי (זה נחתך משום מה).
למטה אפשר לראות יצור משונה בעל אף גדול,שערה האחת ושמלה.שמו הוא שרימפי.

ציירתי את שני הדמויות האלה באותו דף בלי קשר אחת לשנייה אבל אחרי שהסתכלתי על זה אמרתי "הי, מה אם יהיה סדרה על שניהם? האחד משרת/ג'נטלמן בריטי, השני יצור משונה. ביחד הם מר בלת'רבי ושרימפי!"

(כן,ככה המוח שלי עובד.)


טוב, זה היה רעיון שהיה לי לקומיקס. הקומיקס נקרא "הרפתקאותיו המרתקות של אלקזאר" והציג את הדמות הזו,אלקאזאר,נכנסת לכל מיני מצבים משעשעים ומשונים. אלקאזאר היה אמור להיות מלווה על ידי פושקין,הכלב האלכוהוליסט והמדבר שאפשר לראות שתי דוגמאות שלו כאן:





סדרת הקומיקס הזו מעולם לא נוצרה מאותה סיבה שאני לא מעדכן את הבלוג הזה הרבה,כי אני עצלן. אה... כלומר... כי נינג'ות גנבו לי את הציורים! כן!


טוב,זה עוד רעיון שהיה לי לסדרת קומיקס. הדמות פה נקראת NIGHT HAMSTER ואמורה להיות פארודיה על כל מיני גיבורי-על. רק שהרעיון פה היה שנייט האמסטר הוא לא באמת גיבור על אלא סתם אדם מטורף שחושב שיש לו כוחות על/גאדג'טים מגניבים.

 


 

אהה.... בואו פשוט נעבור לציור הבא...

 


טוב, פה יש איש עצבני מאוד שעובד במשרד. הוא צועק על העובדים שלו על כך שהגישו משהו באיחור. הוא חלם להיות מוזיקאי מפורסם אבל עכשיו מוצא את עצמו בעבודה משעממת, צורח על עובדיו על כך שאיחרו בהגשת דף לא חשוב, אה... איך הוא מתגעגע לימי הנעורים שלו עושה חזרות עם הלהקה שלו במרתף של אבא שלו, חולם להיות מוחתם בחברת תקליטים-ואוו! סליחה, נסחפתי קצת.

 


אה... אין לי מה להגיד.

 


טוב,פה נסיתי לצייר בחור סליזי כזה שחושב שהוא ליידיז-מן.

שימו לב שיש לו פירסינג בפיטמה (אני מוצא את זה קצת מטריד שאני יושב בבית-ספר ומצייר פיטמות של גברים שעירים...).


יו יו! איזה ראפר מגניב ציירתי פה,יו!

 


אאאאאאאאאאאא!!! סליחה, הפחדתי את עצמי עם הערפד המפחיד הזה שציירתי.

 


או,זה ציור שאני מאוד גאה בו! מה שרואים כאן הוא קטע מהגרסה החייתית של COPS. שני השוטרים (שהם כנראה ג'ירפה וקרנף) נקראו לבית הזה לאחר דיווח על אלימות משפחתית. הם נכנסו הביתה ושם מצאות את החזיר הוויט טראש הזה,לובש בוקסרז וגופייה לבנה,מחזיק פחית בירה ולא מאוד מרוצה מזה שהשוטרים הגיעו.

באד בויז,באד בויז, וואט יו גונה דו? וואט יו גונה דו וון דיי קום פור יו? באד בויז...

 



אה... אין לי מה להגיד.

 


טוב, פה ניסיתי להיכנס לתחומים של קריקטורה ומשחקי מילים טיפשיים (תחום שנשלט על ידי אורי פינק) עם הציור הזה של השחקן צחי גראד בתור טיל גראד (חה חה! הבנתם?)

מי יודע אולי מנכ"ל הוט או יס יראה את הציור הזה ויעשה מזה סדרה עם דביר בנדק בתור קטיושה וגל זייד בתור טיל מרגמה.

 

טוב, אני חושב שזה מספיק ציורים נוראיים להפעם.

 

הי, זוכרים שסיפרתי לכם על  התוכנית הזו אני משתתף בה בערוץ הקהילתי. טוב,סיימנו לערוך אותה לפני חודשיים והיא עדיין לא שודרה (או שהיא כן שודרה ואף-אחד לא אמר לי) בכל מקרה הנה קטע שאמור להיות משודר בתוכנית שהעליתי בעצמי ליוטיוב.

נכתב ושוחק על ידי, עבדכן הנאמן(אני!)


 

שלכם בטיפשות מצויירת גרוע, החילזון המשוגעחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 27/9/2010 21:58   בקטגוריות הה?, וידיאו, תמונות, ספיישל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב...


הי!

טוב, לא עידכנתי הרבה זמן אבל הפעם אני לא אתרץ לכם איזה סיפור על איך שהמחשב שלי התקלקל או משהו כזה, אני אגיד לכם את הסיבה האמיתית שלא כתבתי כלום:לא היה לי מה לכתוב.

 

אבל עכשיו חזרתי, בעיקר בגלל שקשה לי שהבלוג מסתכל עליי במבטי אשמה שכאלה, ואני אמשיך לעדכן עם פוסטים קצרים יותר שיהיו בהם רק את החלקים הטובים,בחי פילרים משעממים.

 

אה, ואם אתם מתעניינים, השנה אני לומד בתיכון גימנסיה הרצליה שלמרות השם נמצא בתל-אביב!

 

בשבוע הזה אני אעלה פוסט מיוחד מאוד.

 

שלכם בטיפשות חוזרת שוב,החילזון המשוגע

נכתב על ידי , 4/9/2010 22:06   בקטגוריות אני מדבר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכומר החילזון המשוגע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכומר החילזון המשוגע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)