לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בסימן שאלה


"If you read- don't judge"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

תשובות לשאלון השבועי


היכן תחגגי את חג הפסח השנה?
אצל תומי

האם אתם נוהגים לחגוג את ליל הסדר באופן מסורתי, בבית? במלון?
אני באופן אישי נוהגת לחגוג אותו כמו כל ערב רגיל, מול הטלויזיה עם ג'אנק פוד.

האם את שומרת כשרות, ונמנעת מאכילת חמץ בפסח?
כן.

אלו מנהגי עדות יחודיים, אתם שומרים בפסח, במשפחה? האם אתם נוהגים לאכול קטניות? אלו מאכלים יחודיים אתם אוכלים בפסח?
שאלה קשה...
הייתי צריכה לשאול את ההורים שלי.

האם פסח הוא, לדעתך, גם זמן נקיון האביב, או שהבית נשאר מלוכלך ומוזנח "כרגיל"?
בהחלט ניקיון.


האם קיבלת מתנות לכבוד החג? בונוס מהעבודה? חופש מהצבא? אם כן - אלו מתנות?
קיבלתי מתנה,
נו טוב, אולי לא ממש מתנה, אבל צ'ופר - חופש לשבוע מהצבא! =)

האם את אוהבת את חג הפסח? בין החגים הכי אהובים להכי שנואים, היכן היית מדרגת אותו?
אני אוהבת את פסח, גם כי זה באביב, ובאביב הכל פורח מסביב, וגם כי זה משרה הרגשה של התחדשות.

היכן הייתי מדרגת אותו?
וואו... אני חושבת שאחרי Halloween ואחרי חנוכה.


ספרי לנו על חג פסח אחד ספציפי, שאת זוכרת במיוחד ושאהבת אותו במיוחד.
סיפור ארוך מידי.

נכתב על ידי בסימן שאלה , 23/4/2008 01:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  בסימן שאלה

בת: 35

ICQ: 438688694 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבסימן שאלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בסימן שאלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)