לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיפה באתי ולאן אני הולכת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2022

מישהו שיסתכל עליי


סיכמנו על מנטרות. אני אומרת לעצמי כל בוקר: יש מישהו בעולם שבזמן מסוים יקבל ויאהב את כל מי ואת כל מה שאני (ארוך למנטרה, אבל הייתי צריכה לדייק כי אני עדיין אני). היא אומרת לעצמה כל בוקר: אני יכולה לתת לאנשים לדאוג לי (היא פחות קטנונית ממני).


מחר נצא לטיול, נראה מה יהיה.


אני צריכה לראות איך אני יוצאת מהלופ של החיים שלי. עוד שינוי, עוד שינוי, הפעם חיצוני יותר, גדול יותר.


אני צריכה לראות איך אני יוצאת מזה, איך אני הופכת את זה לאהבה.


פעם דרשתי מעצמי כל כך הרבה (והכי נורא היה כשלא עמדתי בדרישות האלו). עכשיו אני רוצה לדרוש מהעולם.


לדרוש! לרצות. לא (!) לחשוב כל הזמן על איפה אני צריכה לשנות את מי שאני, את מה שאני רוצה, את איך שאני מתנהגת.


כמה הייתי דוחקת לצד, וואי. אין לי כח לזה יותר, זה גם לא מועיל לאף אחד. רציתי שליטה, קיבלתי שליטה, ודממת מוות וקיבעון.


רציתי לדעת שתמיד הכול בסדר ומרוב בסדר, מרוב שרק רציתי קרקע יציבה, לא התקדמתי הרבה. נכנסתי, מרצוני החופשי (בערך), ללופ.


ותראו איך אני צועקת, איך אני כועסת, איך אני שונאת את מי שרוצה לעזוב את כל מה שחשבתי שאני בניתי.


תראו איך אני פגועה, בודדה, חסר נשימה כשאחת הקוביות נשמטת ממקומה והמגדל שלי קורס אבל הקוביות הן לא שלי והחיים לא בשליטתי, אינעל דינאק העולם ורעייתו.


הוא אמר לי: אני חושב שהסיבות שלך לא מוצדקות. אמרתי לו: אתה לא תחליט מה הסיבות המוצדקות.


והאמת, שכנראה, באיזשהו היבט מורכב ומסובך הוא צודק. יש הגיון במה שהוא אומר. אני פשוט מאוד לא רוצה לדעת את זה.


כי אם הוא צודק, אם הסיבות שלי לא מוצדקות, הכול קורס כי אין למגדל הקוביות שלי היתרי בנייה והוא אנוכי ופחדני להחריד.


אם הוא צודק הכול יתפרק, אני אצטרך לשחרר אחיזה ורק כשאני חושבת על זה אין לי נשימה, זה משאיר אותי לבד וממילא אני לבד אבל עכשיו יש לי אשליה. אשליה לא מוצדקת, אולי.


אם הוא צודק זה אומר שאני חייבת לברוח מכאן. זה מה שזה אומר? לא יודעת. ככה אני מרגישה.


המסר שהיא מעבירה לי במורס: את חייבת להישאר כאן. מה המסר שאני מעבירה לה? ובאיזו שפה הוא בכלל?


אני לא חייבת להישאר כאן, להשקות צמחים של אחרים. אני רוצה צמחים משלי, תודה רבה. חיים משלי, אם אפשר, זה יהיה נהדר. המשכיות.


כל זה כבר לא שלי. כבר לא שלי. זו הייתה ממלכה (מטורללת). לחשוב שאני שולטת בה הייתה הדרך היחידה שלי להתמודד עם נתינים דורשניים ומציאות שמשתנה לי כל הזמן. 


אני לא יודעת איך לצאת מכאן, אני לא יודעת. אני. לא. יודעת. אני רוצה לכאן מכאן, אני צריכה לייצר חיים. פריחה. משהו.


אני לא יודעת לאן ללכת. איפה פלין? אני צריכה לברוח מהמגדל שלי וחבל שהסתפרתי לפני שבועיים.


טאטעעעעעעעע אני צריכה עזרה. אני לא יודעת איך אני יוצאת מזה, איך אני הופכת את זה לחיים משלי. אני מרגישה כל כך כלואה. בא לי לבכות.


הלוואי, אמן, הלוואי הלוואי אמן, שעוד לא הרבה מאוד זמן אני אקרא את הפוסט הזה ואחייך כי אדע שהשגתי את מה שרציתי. את מה שאני מרגישה ששלי. אמן.


 


תודה.

נכתב על ידי , 19/4/2022 01:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




3,066

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJustMe4Ever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JustMe4Ever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)