לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שבעת מדורי גיהנום


"חלום ומעשה אינם שונים כל כך כפי שנוטים לחשוב, כי כל מעשי בני האדם בחלום יסודם וגם אחריתם - חלום היא. ...ואילו אם לא תרצו הרי כל אשר סיפרתי לכם אגדה הוא, ואגדה יוסיף להיות." בנימין זאב הרצל.

Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

שנה אזרחית חדשה.


שלום אזרחים, שנתכם החדשה הגיעה!

 

וברצינות, לא יכול להיות יותר רע מעכשיו.

כל כך לבד לי, אמוק. איך יהל קוראת אותי ככה אלוהים יודע. (השטן לא)

 

אז המשצ"ית פורשת, והפעם לתמיד.

הקמשצ"ית לא מתפקדת, כמו תמיד.

ואין קבוצת פלו"צ. האנשים שם אבל אין הווי ופעולות.

 

ההדרכה בזבל, בגלל כל המסביב והקן בנפילה.

ונמאס לי. באמת שכן.

 

אולי נחזור לדבר כמו פעם? ולהיפגש?

זה נעלם לנו בחודשים האחרונים וזה לא הוגן. את יודעת את זה.

אם רק היה לי את האומץ להגיד לך כמה אני מתגעגע אלייך. ולקשר המיוחד שיש לנו.

או שהיה.

אם קלטת, בתקווה שקלטת. בבקשה תקלטי.

 

וכמו כל פולני טוב, אחרי התמרמרות טובה יש קניידלך.

אז נסיים בתקווה שמישהו יתפקד כאן. כי לי נמאס.

 

נכתב על ידי , 2/1/2009 15:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוכר שהיית פעם ישו ב-6/2/2009 14:34



9,789
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטיכריסטוס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטיכריסטוס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)