לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

rising from the ashes



Avatarכינוי:  dona lola

בת: 17

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016


מרגישה את הסיוט הכי גדול שלי מתממש-

בתור ילדה פחדתי לגמור כמוהו,בתור נערה כמוה,

והנה אני מוצאת את עצמי בצומת דרכים שבה יצירת המופת הזו 

שנקראת זיווג יצאה תואמת יותר מתמונה מזויפת של מיכאלנג'לו.

המחלה שלו,העצבים שלה.

בתור ילדה חלמתי שאגיע לאשפוז,בכיתי וצעקתי שאני לא רוצה לגמור כמוהו-

והיום-מטופלת בכדורים ועדיין מחריבה את כל אותם הקשרים עם האנשים שמשום

מה עדיין רוצים להישאר לידי.

אם יש חוק אחד בחיים- הוא שאסור להיתקע בעבר ותמיד צריך להסתכל קדימה, 

להתקדם עם ראש מורם ולהתחזק מכל המכשולים-קל כל כך לומר ולייעץ לאחרים-

כל כך קשה ליישם על עצמנו.

וכמה שאנחנו מבינים את הדברים האלו יש הבדל בין להבין לבין להפנים-

ואני עדיין שם, בבית הקטן שגרנו בו, שכל מי שאני היום בעצם נוצר מהפינה הזו!

ואולי זה עניין של זמן וגיל, ואולי באמת הכל בגלל שאני מסתובבת ולא מוצאת את עצמי-

חייבת להוסיף את אלמנט הדרמה בכל מקום- את זה-אין ספק שבעולם שקבלתי ממנה-

אחלה גנים. השאלה האם אלו גנים מקולקלים או בעצם תוצר של אירועים בחיים?

 

מצד אחד לוקחת את עצמי בידיים, מצד שני מרגישה שמאבדת שליטה-

עושה הכל בשביל להישאר עם ראש מורם , מאופס, 

עושה צעד קדימה ועשר אחורה.

משחקת משחקים ובוכה שאני לבד, רוצה חיי חברה ובכל הזדמנות שנקראת מסרבת בנימוס,

כועסת על כולם- והכי הרבה על עצמי שאני לא מבינה איך הפכתי להיות -אני.

 

נכתב על ידי dona lola , 9/7/2016 01:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,294
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdona lola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dona lola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)