לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•כּנָפַיים-עִיר וירטואלית•


עיר וירטואלית כנפיים! פה תמצאו כל מה שתמיד רציתם בעיר וירטואלית! יש פה בילויים,מקומות שונים,וחנויות כל מה שאתם צריכים לעשות זה להירשם לעיר וליהנות!!! אני בטוחה שאתם תיכנסו אתם בחיים לא תירצו לצאת :)

Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שלום לכולם :)


טוב אז ככה..יש לי כמה דברים להגיד ולהודיע:

הראשון כמובן זה העיצוב החדש ו ה מ ה מ ם שלירוני =] הכינה לי. תודה רבה הוא יצא מדהים!

[אשמח לשמוע תגובות XD]

הדבר השני זה שליאת נעלמה, ואני לא מצליחה להשיג אותה אז אני אצרף כנראה

עוד שתי מנהלות חדשות לעיר מהתחרות בחירת שותפה שנערכה פה.

מממ...אהה ובזמן האחרון יש מלא עומס ואני לא מספיקה לרשום את כולם,

אני באמת מתנצלת אבל זה לא יימשך ככה עוד הרבה זמן, בקרוב אני יעשה המון

דברים חדשים בעיר, החל מהעיצוב החדש והנוכחי,

ועד לבילויים חדשים, ספיישלים, חנויות ועוד ועוד...יש למה לצפות ;]

בקשר לספיישל המים הכושל משהו שהייה פה בשבוע שעבר,

לא הצלחתי להתחבר לכנפיים כמה ימים, ואחרי זה נסעתי לכנרת אז בקיצור הספיישל הייה

סתם ואני מבטיחה לכם לעשות ספיישל חזרה ללימודים מדליק

[הנה לכם סקופ >< חח..]

אני אשמח לתגובות :)

חח ..

אוהבת אתכם עד אין סוףףף

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2007 15:12  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ********* ב-3/9/2009 02:00



16,443

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות כּנָפַיים• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות כּנָפַיים• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)