לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני רואה כרוביות מעופפות ! O:


"אני יושב על המיטה שלי וסופר כבשים ( ולפעמים גם כבשות )"

Avatarכינוי:  פשוט אביגיל (:

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

הממ, הזמן האחרון כזה || מלאמלא תמונות.




Move It - Balkan Beat Box

 

להלהלה.

היי לכולם :)

לפני שאני מתחילה לספר על מאורעות השבוע / החודש החולף, אני רק רוצה לציין משו בנוגע לתמונה - התמונה צולמה בידי צלם האופנה טים ווקר אהובי ויותר ממומלץ להיכנס לקישור לאתר שלו, באמת שהוא צלם מדהים.

 

ועכשיו,

אני יודעת שאני לא מעדכנת באופן תכוף כבעבר ...

בקושי יש לי זמן איכות של אחד על אחד - אני והמחשב,

אני עמוסה עד מעל הראש בהפקות תיאטרון ובגרויות ;

הופענו את הופעת הבכורה שלנו של חלום ליל קיץ, היה מוצלח מאוד. שבוע אחרי הופעתי גם עם הטרום להקה עם משחק הצבעים, היה סבבה P:

וחוץ מהתיאטרון יש גם את הבגרויות ( או בשמן האחר : איכסה פיכסה ) - והחשובה מכולן היא מתמטיקה.

למה ?

כי אני שונאת את זה.

וחוץ מהשנאה ההדדית הזאת בינינו, יש גם את גורם ה - "עברתי-לשלוש-יחידות-מתמטיקה-כי-אלינה-פשוט-סתומה-ולא-יודעת-ללמד-ואני-כן-רוצה-לעבור-את-הבגרות-הזאת-עם-ציון-טוב-אז-אני-כבר-מעדיפה-לעשות-שלוש-ולא-ארבע".

אז בינתיים אני משלימה פערים ( טריגונומטריה, גיאומטריה אנליטית וקריאת גרפים ברמה של שאלון 001 - here i come ! ).

וחוץ מהשלמת הפערים במתמטיקה יש גם את החובות האחרות בשיעורים השונים ובתוך כל המשוואה הזאת הזמן החופשי די בורח לי מבין האצבעות.

אז עכשיו, בין הברזה ספונטנית משעתיים וחצי תנ"ך וההופעה השניה של חלום ליל קיץ ( היום ב-20:30 )

מצאתי לי לנכון לעדכן אתכם, קוראיי הנאמנים ( שאותם אפשר למנות על כף יד אחת ), בחיי.

 

אז לפני התמונות מחלום ליל קיץ, הבטחתי בפוסט הקודם תמונות מהפרוייקט חלום שהיה לי בצילום :







איפור, סטיילינג, צילום ועריכה : אני

מודל : דידי

אני אשמח אם תגידו מה דעתכם או איזו תמונה הכי אהבתם / התחברה לכם לרעיון של "חלום" D:



לפני איזה 3 שבועות הייתה לנו את הופעת הבכורה של חלום ליל קיץ :



( טיטאניה והפיות )

 

( דמטריוס, אמא של הרמיה, הרמיה, ליסנדר, הדוכס תסאוס והיפוליטה )



( סוף הבכורה ! למקרה שתהיתם, אני היצור הצבעוני הנמוך שמצחקק באמצע התמונה P: )

למי שלא יודע, שיחקתי את פוק, שדון היער - שבגרסא הזאת הפך לשדונית ;)

ותודה לאמא על התמונות D:

 

 

ואחרי הבכורה, נפגשתי עם חברות ילדות ששנים לא נפגשתי איתן - שתיים מהן תאומות שחיות עכשיו באוסטרליה ובאו לביקור בארץ :)



נסענו לנו ליום בתלאביב, היה כיף גדול D;

 

 

בערב יום העצמאות הלכנו לבית של מישו כדי לעשות על האש ( +שניצל תירס לצמחונית, שזאת אני ^^ ) ולהרים כוסית של וודקה מעורבב / בירה לחיי ארץ ישראל האהובה.

טוב, אני לא ממש זוכרת מה קרה בערב ההוא בגלל אחד מהגורמים הנ"ל ( רמז : לא השניצל תירס ).

אחרי שינה של 4 שעות קמתי, לקחתי בקבוק תירוש ושמיכת פיקה והלכתי לעשות פיקניק רומנטי ופלצני בשדה שיבולים עם תאיה.

אני אשים פה מעט תמונות מהבלוג של תאיה כי הפוסט שהיא פרסמה בו את התמונה היה במומלצים אז ... P:








יאללה, הלכתי.

מוזמנים להגיב בכיף שלכם :)

 

אביגיל.

נכתב על ידי פשוט אביגיל (: , 3/5/2010 14:36  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TheGuyWithTheGuitar ב-11/5/2012 12:28
 





10,642
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אביגיל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אביגיל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)