לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להלה, :)



כינוי:  אנאל3>

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מצאנו אותה!!!


מסתבר שהאישה הזאת שמכונה סבתא שלי,לא עד כדיי כך מטומטמת

אמא שלי צעקה עליה במכונית והיא אמרה לה שסגרה את ליר בשירותים שבפארק הגדול..

אני לא יכולה לתאר עד כמה שמחתי כשראיתי את אבא נכנס הביתה עם ליר בידיים,

היא הייתה כל כך מבוהלת.

אמא אמרה לי שמעכשיו רק אני שומרת על ליר,וסבתא עשתה סצנה

שהיא רוצה לחזור לאוסטרליה לאחותה,חח בטח כבר שנתיים היא מאיימת לעשות את זה.

לא שאכפת לי.

היא אף פעם לא הייתה סבתא אמיתית.בגללה הסבתא השנייה שלי נשארה באיטליה..

אני מרגישה רגועה עכשיו..

אבל עדיין, אני צריכה חיבוק

כל כך צריכה

 

אנאל.

 

נכתב על ידי אנאל3> , 13/10/2007 22:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיין לא מאמינה!


סבתא שלי התחרפנה.

היום בצהריים היא יצאה לטייל עם ליר ולטענתה "השאירה אותה אצל חברה טובה"

אני מכירה את האישה הזאת.אני יודעת למה היא עשתה את זה , היא תמיד שנאה את ליר

בגלל שהייתה הבת של אבא שלי,שלטענתה מעולם לא היה צריך להתחתן עם אמא שלי.

עכשיו היא כל כך מתלהבת מזה שסוף סוף הולך להיות לה נכד אמיתי.

שהוא לא יהודי.כמוני וכמו ליר..

אני שונאת את האישה הזאת! אמא שלי מתחרפנת וצועקת פה,

היא ואבא יוצאים עכשיו איתה לחפש את ליר..

עם יקרה לה משהו אני נשבעת שאני אהרוג את האישה הזאת,איך היא יכולה להיות כל כך חסרת לב

זאת הנכדה שלה והיא קטנה וחסרת אונים,ועכשיו היא בטח בוכה ומתגעגעת לאמא.

אתם בטח חושבים איזה משפחה מטומטמת,איך דברים כאלה קורים בכלל..

וכן זאת סבתא שלי,ואני מתביישת בזה ברגע זה!

אני זקוקה לחיבוק,לאמא,למישהו..

שפשוט יקשיב לי ויחבק אותי.

 

אנאל .. 3/>

 

נכתב על ידי אנאל3> , 13/10/2007 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שעשית:
כתבתי את הפוסט למטה..

המילה האחרונה ששמעת:
לא זוכרת..

השיר האחרון ששמעת:
איזשהו שיר באיטלקית .

הרגש האחרון שהרגשת:
געגועים :(

הריח האחרון שהרחת:
הדאודורנט שלי ..

הנוף האחרון שראית:
הגינה שלנו..


הפרצוף האחרון שלך:
שמח :)

הקול האחרון ששמעת:
הציוץ של הציפורים מהחלון..

האדם האחרון שדיברת איתו:
אבא

האדם האחרון שהתקשרת אליו:
דינה.

האדם האחרון שהתקשר אליך:
אמא

האתר האחרון שביקרת בו:
ישרא-בלוג :)

נכתב על ידי אנאל3> , 11/10/2007 08:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

233
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנאל3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנאל3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)