לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is my life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

=]


הפוסט הזה מוקדש לצלילוש ואורוש!!!

בנות תודה על הכל אני הכי הכי אוהבת אותכן!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

היום הבנתי משהו שאתך צודקות בו ואני שמחה שאמרתן לי את זה=]=]

אז בקיצור אוהבת אותכן...לא משנה מה!!!

אתן הכל בשבילי!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

נכתב על ידי מאשוש , 16/11/2007 14:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנסו...=]




טוב אז ככהה קודם כל...

בים חמישי 1/11 זה היה 3 שנים איך שסבא שלי נפטר....

ת'אמת אני ממש לא מאמינה 3 השנים האלו עברו כלכך מהר...אני חשבתי שזאת רק השנה הראשונה אבל מתברר שלא...

אני כלכך עצובה שסבא שלי לא עכשיו לידי אני ממש אוהבת אותו וכשהוא נפטר אני לא חשבתי שזה יכול לקרות דווקא עכשיו...

סבא שלי היה בן אדם מושלם....הכל אצלו היה טוב....

טוב עם אני אתחיל לכתוב זה לא יגמר....וגם אני לא רוצה לכתוב בגלל כשאני נזכרת בו אני מתחילה לבכות....

אז זהו....


ועכשיו למשהו יותר שמחח!!!

קודם כל מזל טוב לבת דודתי קטיה היה לה יומולדת ביום שישי!!!

 

היום לצלילעע יש יומולדת!!!

יפשלי מזל טוב...

אושר=]=]

כושר

יושר

עושר

בריאות

ואהבה♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם שכל חלומותיך יתגשמו!!!

עד 120 שנה



נכתב על ידי מאשוש , 5/11/2007 13:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מאשוש

בת: 31

ICQ: 371453490 

תמונה




2,040
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאשוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאשוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)