לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  Jules

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

יולי


עד שסוף סוף מצאתי רגע פנוי כדי לעדכן נמחק לי כל הפוסט. בכל מקרה, מרגישה שהקצב בחיים שלי כרגע מטורף ובטוחה שבקרוב הוא יהיה מטורף אף יותר כשיתחילו הלימודים. מרגישה שבקושי יש לי זמן לעצור להירגע ולנוח. כל הזמן יש דברים לעשות ולהספיק. אני לא אכחיש שאני נהנית מזה אבל לפעמים מתחשק לי טיפה להאט ולהשתחרר. ניסיתי לשלב יותר מדי דברים בו זמנית, אבל הבנתי שזה קצת גדול עליי אז כנראה שאצטרך לעשות וויתורים.

 

לא מאמינה שעבר כבר חודש בעבודה החדשה. אני אוהבת להגיע לעבודה, כל יום אני לומדת משהו חדש ומשתכנעת יותר ויותר שאני הולכת ללמוד את מה שמתאים לי למרות שזה הולך להיות תואר לא פשוט בכלל. אני מרוצה מהעבודה שאני עושה, אני אוהבת לתת שירות ולעזור. אומנם אני מתעייפת מאוד, אבל בסך הכל נהנית.

 

לא מצליחה להפסיק לחשוב על האקס. מצד אחד אני יודעת ששום דבר בינינו לא אפשרי, מצד שני קשה לי לחשוב בהיגיון כשזה קשור אליו. כל הזמן מתחשק לי לראות אותו אבל כשזה קורה אני מנסה להתחמק ממנו. לא יודעת למה כל כך קשה לי לשחרר. מנסה להדחיק את המחשבות עליו כמה שיותר אבל מספיק שאראה אותו פעם אחת כדי שהכל יתחיל מחדש. בסופו של דבר אצטרך להפנים שזה נגמר...

 

שבוע טוב פרח

נכתב על ידי Jules , 25/7/2016 00:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של once in a while ב-16/8/2016 10:55
 





18,857

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJules אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jules ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)