לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוך הבא לרגע ההווה.. התעורר אל הקסם.

כינוי:  צ'אי.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2018


לשנות את אשר ביכולתי
נכתב על ידי צ'אי. , 26/9/2018 00:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מקורות חז"ל. כותרת שיושבת מולי ואני יודעת שאני צריכה להתחיל ולמלא את השורות. יש לי 15 יום.

ואני נמרחת... בורחת אל המחשבות אבל גם בורחת מהם.

כי כמו שאני כבר לא יודעת איך לגבש את השורות האלה להגשה פשוטה

גם את השורות של חיי אני לא מצליחה לגבש. ולמה?

יש לי נפש תאומה שהיקום שלח אליי והיה טוב אליי כמו בחלומות הכי מדומיינים שלי לא חשבתי שיכולה להיות מציאות כזאת

ואני מקשיחה מולה את הלב. ולמה?

ואני מסתגרת ובורחת. ולמה?

האינטיליגנטציה הרגשית שלי בריגרסיה עצומה.

חושבת לפעמים ללכת לטפל בזה באופן מקצועי

אבל רוצה גם לנסות למצוא את החלק החי בי בעצמי

ללמוד מהפחדים ולעבור אותם

לא יודעת איך בדיוק...

אולי לחזור לקרוא ולכתוב את הנפש.

נכתב על ידי צ'אי. , 13/9/2018 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





37,309

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'אי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'אי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)