לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=]..Go with the Flow



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 191312138 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

Happy Birthday


היום הבלוג שלי בן שנה!!!!! :):):)

וואי..שנה מאז שפתחתי אותו..כמה פוסטים שטותיים-מיותרים אבל נחמדים (לפעמים) היו פה...

עברה תקופה מעניינת חחח

 

עוד דבר נוורא נחמד שקרה היום - עברתי תיאוריההה !!!!!!

כן כן..עכשיו כשאני עוברת ברחוב ורואה תמרורים או סימנים על הכביש..אני מזהה אותם XD

עכשיו נשאר להתחיל ללמוד נהיגה ולעשות טסט והכל D: יהיה בסדרר!!!

 

חופש פסח נגמרררררר..מחר חוזרים לביצפר =\\ קצת מבאסס..למרות שהחופש הזה לא היה כזה משוו חוץ מהיומיים

בכנרת שהיו..חוויה! (:

 

 

שיהיה לכווולם שבוע מעולה ובהצלחה לכל מי שיש לו מתכונת/בגרות וכו'..

נכתב על ידי , 27/4/2008 19:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=] [=


אז כן..צריך לעדכן!

 

השבוע הזה קצת עמוס..יש מחר מבחן באנגלית ובחמישי מבחן בתנ"ך..

וגם צריך להגיש את ה-project באנגלית בחמישי!

כן די לחוץ הייתי אומרת....

אבל לא נוראאא (: כי בשישי יוצאים לחווווופש פסח...זה בא כ"כ מתאים..זה חופש בשביל לצבור אנרגיות לקראת הלחץ של המתכונות+בגרויות של סוף שנה ואזז..חופש גדוללללל!!!!

 

כנראה שבפסח אני צריכה להוציא ת'שקדים מהגרון..וזה כנראה ייצא בדיוק יום לפני ליל הסדר =\ קצת מבאסס..אבל בקטנה..נשרוד :P

 

אההה ועוד 3 שבועות הבלוג הקטן שלי בן שנה חחחח (: (:

שבוע טווב

נכתב על ידי , 7/4/2008 19:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)