לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Miss Sensitive.

בת: 32

ICQ: 294212375 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

תשובות לשאלון השבועי


נניח והייתה לך האפשרות להביט בעצמך מהצד, מה היית רואה?
נמשים.

ואם היית מישהו אחר, היית מתחברת איתך?
כשאני עצבנית, כ"כ לא.

היית חושבת שהמישהי הזו שזו את, היא אדם שמח או דכאוני?
שמח, בד"כ. תלוי באנשים סביבי.

מה היית חושבת שיש לשנות בה?
בי?, להפסיק להיות חונקת.

באופן כללי, האם היית רוצה להיות מישהו אחר?ואם כן, אז מי (כולל מפורסמים)?
איכס, כמה ריקני זה לרצות להיות מפורסם..
רוצה להיות אני, רק משופרת ;]

מה את אוהבת בעצמך? ומה את שונאת?
במראה החיצוני אני אוהבת את העיניים ושונאת את הרגליים XD
תכונות?, אוהבת להיות צינית [האהא זה מבלבל אנשים.], ושונאת להיות יותר מידי רגישה.

אילו תכונות, כשרונות ואיכויות היית שמחה שיהיו לך אף על פי שכלל אין לך אותן?
לא עולה לי כלום..

האם את חושבת שיש מה לשפר בביטחון העצמי שלך?
לא. נוח לי ככה.. באמצע כזה. :)

האם את עסוקה יותר במראה שלך או במה שבפנים?
גם וגם. יש מה לתקן בשניהם ;) אני מאזנת.. ח

האם יש לך נטייה לבקר את עצמך, או להיות מרוצה ממה שאת?
אני מבקרת את עצמי המון..

ולסיום, בצורה הפשוטה ביותר: האם את אוהבת את עצמך?
פחחח, לא.

 

 

ועוד שאלון, כי ממש משעמם לי עכשיו והשיטוט בישרא שעמם אותי עוד יותר. ח.

 

האם אי פעם עישנת?  כ"כ לא.
האם אי פעם שתית אלכוהול?  טעימה, לא רציני.

האם אי פעם לקחת סמים? איכס.

האם אי פעם עברת על החוק?  יכולהיות, לא רציני.
האם אי פעם נשבר לך הלב?  כן. יותר מידי פעמים..

האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות ?  כן, המון פעמים. לחץ חברתי ושיט.
האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית? כן, על יותר מידי דברים.
האם אי פעם בכית על מישהו? כן, יותר מפעם אחת.

האם אי פעם בכית על מישהי?  כן.

האם אי פעם שברת למישהו את הלב?  אממ, לא שידוע לי.. מאחר ואני מכוערת וזה.
האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת? לא שזכור.

האם אי פעם שיקרת? כן, אבל לא נראלי שזה פגע במישהו.

 

יש\אין חבר\ה: אין. חבל.
גובה: 1.68
מידת נעליים:  38.5 :| בעייתי למדיי.. חח

פריסינג: אוזניים.

קעקועים:  כרגע דווקא יש קעקוע מהצ'יטוס XD


ב24 שעות האחרונות בכית?  כן.
ב24 שעות האחרונות צחקת? כן.

ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו? כן D:
ב24 שעות האחרונות עשית שטויות? כן, זה טבעי XD
ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? לא.
ב24 שעות האחרונות קנית משהו? אוכל ?
 
בימים אלו אתה מאוהב?  לא ממש. חבל.
האדם האחרון שהתקשר אליך? עדי.

האדם האחרון שדיברתי איתו במסנג'ר: נופר.
המקום האחרון שהיית בו: בבית. 
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים: משפחה חברים.

תכונה טובה שלי:  מלאת חיים, בד"כ.
תכונה רעה שלי:  רגישה מידי.. כבר אמרתי את זה,לא?

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? לא. :S
האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך? לא. מה. אומג.
האם צחקת על מישהו בעל מום?  לא.

האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? לא ממש צעקתי, אולי הרמתי את קולי.
עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש? פעם אחת :]
תרמת פעם לקבצן? כן.

האם גנבת משהו במכולת? אומג, לא.
יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך? החיים של המשפחה שלי, האושר של החברים שלי.

אכלת משהו לא כשר? כן. חוטאת שכמותי :|

אתה שומר כשרות? לא.

שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? לא בכוונה.
הפרת הבטחה שהבטחת? אולי, אבל בדרך כלל לא.

השתכרת עד אבדן חושים? נייט.
מה צבע החדר שלך?  תכלת בהיר בהיר.

אתה אוהב לענוד תכשיטים? תלוי במצברוח.
באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין? 17+.

מתי הייתה הפעם האחרונה ש:
התנשקת? לא זוכרת מתי.

חיבקת מישהו/י? היום אחה"צ.
מישהו/י חיבק/ה אותך? כנ"ל

עישנת? מעולם :)

שתית משקה אלכוהולי?  לפני שנה בל"ג בעומר XD

שכבת עם מישהו/י? מעולם.

היית במועדון? פחח.
לבשת חצאית? שנה שעברה במסיבת סיום. רגליים מגעילות.
קנית בגד? לפני שבוע ככה. חח

אמרת למישהו "אני אוהב אותך": לא זוכרת
שיפרו לך את המצברוח? אתמול ! :)

איזה כיתה את: י'1. :|

הבנאדם הכי יפה שראית: 333> רן דנקר. חח

את חושב שאתה יפה? פחח, כ"כ לא.

אתה חושב שאתה צבוע? לא.
אתה חושב שאתה קנאי?  כן, חבל.

אתה חושב שאתה קרצייה?  לעתים.. תלוי בבנאדם שלידי.
אתה חושב שאתה עקשן? כן, יכולהיות חיסרון מטורף.
אתה אוהב את עצמך?  מזה לא.
בזבזן או חסכן? בזבזנית.. כ"כ בזבזנית..


בנאדם ש:
שונא/ת:  |||: זה יותר מוגדר כקבוצה כזאת. חח.

אוהב/ת: הרבה.
מתגעגע/ת אליו: סבתא. היא בברלין.

חסר לך: איריס.
עושה לך טוב להיות איתו: חברים.

הכי דפוק: אממ, נחסוך בשמות :]

הכי אכפת לך מה חושב עלייך?  אממ מישהו, ועוד כמה ><"

 

 

 

 

 

השאלון הזה באמת היה נחוץ, בהתאם למה שנרשם בפוסט הקודם ובכל דבר שכתבתי לאחרונה, אבל קבלו טוויסט מטורף.. לא הייתי קוראת לזה להשלים, אבל כן הייתי קוראת לזה שיפור..

דיברנו אתמול.. והבהרנו אחת לשניה דברים שלא נאמרו בריב, כי שתינו היינו עצבניות.. ועכשיו אני שמחה. כן. שמחה. ש=מ=ח=ה. שמחה שדיברנו אתמול, שמחה שדיברנו היום בבצפר, שמחה שהיא אמרה לי שלום ולא התעלמה ממני, שמחה שנתנה לי חיבוק בבצפר, שמחה שאמרה לי ביי, שמחה שהכל מסתדר.

 

ועכשיו רק נותר לקוות שיחזור להיות כמו שהיה, למרות שזה לא יקרה. אבל יש תקווה.. במיוחד עכשיו.

נכתב על ידי Miss Sensitive. , 3/5/2007 16:50  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני- דור:] ב-24/5/2007 12:12



2,566
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Sensitive. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Sensitive. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)