לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אילו חיי...


THIS IS ME

כינוי:  shahaf18

בת: 30

ICQ: 348810260 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008


........:

לא היה לי כל כך מה לרשום בתור כותרת כי הפפוסט הזה לא הולך לכיווון מסויים רק לומר שאני יודעת שאני כבר לא כל כך מעדכנת כי אין לי כל כך על מה ..כן כן חיי נהיו קצת משעממים אז....

אהה וגם ראיתי שלא בדיוק מגיבים פה..אז כבר די הבנתי לבד שאני לא כל כך מעניינת חיחיחי...

אממ מה עוד רציתי לכתוב פה...

יכול להיות שאני בזמן הקרוב והלא כל כך רב ..אני קצת לא יעדכן כי אני קצת עסוקה בסיפור שאנירושמת ....בלימודים ועוד כל מיני עיניינים שלי ...

אז..מצטערת...

אמ..מה עוד? מה עוד?

כבר אין לי על מה לרשום כמו שאמרתי כי אני כבר מעדיפה לשמור אצלי את הדברים שעוברים עליי ומזה להיתחזק כיי אני כבר דיי איך לומר?\

בוא נגיד ככה יש לי מחסום רגשות ..אנילא יודעת כבר איך להוציא החוצה את הרגשות שלי ..אני כבר למדתי להתחזק מהם במקום לבכות כל היום נכון אז אני עדיין בוכה לפעמים בשקט מבלי למשוך צומת לב כי הבנתי שכל פעם שאני רק מחפשת אצל מי לבכות רק מנסים לרצות אותי ובאמת למצוא עצה ...גם כשאין להם בכלל מה לומר.

זתומרת ככה אני מרגישה ..אני מרגישה כשגם שאין לאנשים עצה או משהו לומר הם מנסים בכל זאת במקום לומר את האמת "אין לי מה להגיד כל כך אבל אני רוצה לעזור אז אני פשוט יגיד שתעשי מה שעל ליבך "ופשוט לתת חיבוק..זהו תאמינו לי שזה יעזור...

אז כמו שאמרתי לפוסט הזה אין כיוון מסויים אלא פשוט לומר שהרגשות שלי כבר לא יוצאות החוצה כמו פעם כי אני לא בטוחה שיש מי שיתעניין באמת באמת ובתמים וש..אנשים כבר לא כל כך מגיבים לי ..ושאין לי מה לרשום (כןן בטחח) חיחיח טובב אז אנשים שתהיה לכם שנה טובהה (בלי שום קשר לחגים) ותיכנסו בכל אופן כי אני בכל ז\את ישים מידי פעם פוסט נחמד .....ואם בא לכם תגיבוו פליז.

נכתב על ידי shahaf18 , 25/10/2008 20:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום כיפור-4:30 לפנות בוקר..
(נראה לי שזה היה בשעה הזו כי בחמש אני כבר הייתי ערה ולא היה אף אחד מהחבר'ה שלנו בחוץ חוץ ממני מגל ושרוי)
אני ושתי ידידים שלי ישנים באמפי עם שמיכות
אני ידיד שלי גל וידיד שלי שקד(שרוי)..
לשרוי יש חברה(שאגב היא החברה הכי הכי טובה שלי)
בזמן שישנו..כמה חברים שלנו שהיו איתנו ביום כיפור רצו להעיר אותנו ..וכניראה שהם לא הצליחו כי אנחנו נרדמנו חזק..
יש אומרים שמצאו את שרוי ואותי מחובקים ושזה ממש מגעיל בגלל החברה שלו ..
ואניאומרת :
שזה פאקינג לא נכון !
ואני יסביר למה...
זה אפילו לא יכול להיות חצי נכון כי אני ושרוי אפילו לא ישנו אחד ליש השניה..
זה היה ככה: אני בצד ימין גל באמצעושרוי בצד שמאל -אין מצב שגל פתאום באמצע הלילה הגיע איכשהו למקום אחר ואני ושרוי התחבקנו...אין ומצב וגם את זה אני יסביר...
בערך בחמש אני שרוי וגל התעוררנו וגל עדיין היה ביני לבין שרוי! 
אז לא יכול להיות שבחצי שעה גל הספיק לעבור מקום ,שחברים שלנו יבואו ויעירו אותנו וימצאו אותי ואת שרוי מחובקים,ושגל יחזור למקומו.
 
מצטערת חברי(כל מי שכעס על זה או לא משנהמה)אבל זה סיפור אחד השיקריים ששמעתי ..כי אין מצב פשוט אין מצב ולא רק אני אומרת את זה אלא גם גל וגם שרוי!!!
 
 
 
 
 כאילו פאקקק-עד כמה אנחנו יכולים להיות ביקורתיים לגבי החברים שלנו?
 זה ממש מעצבן שכל דבר שאתה עושה יש מישהו שזה לא טוב לו ..והוא חושב שאתה עושה לו דווקא ..יש ת'רכלנים שאפילו אל החברים שלהם גם אם הם לא קרובים ..יגידו משהו מאחורי הגב גם אם הוא לא נכוןן בכלל ...אנשים תפסיקו לתת ביקורת לגבי כל אחד שהוא לא לטעמכם או ההתנהגות שלו לא לטעמכם !
נכון כל אחד בחיים העביר ביקורת על מישהו אבל כשזה מגיע לרמה של שקר אפילו הכי קטן ..ובלי לשים בלב אתם מפרקים חברויות ממשממש טובות ...אז יש לי דבר אחד להגיד לכם!
אתם אנשים מגעילים ...ולפעמים גם אני אומרת ביקורת על אנשים ..וכן אני חושבת שאני מגעילה בקטעיםהאלה!אבל אני לפחות מודה בזה
כאילו בחיים לא חשבתי שאנשים יכולים להיות כל כך אטומים...
זתומרת לא חשבתי שהאנשים שאתה מסתובב איתם ערב ערב ויום יום בבצפר ילכו יום אחד ויגידו עלייך משהו שיקרי אפילו הכי קטן וזה יסובב ת'ראשים של האחרים מין הקצה לקצה...
כאילו גאד דאמט אנשים-תחשבו פעמיים לפני שאתם מוציאים מהפה שלכם שטויות .
 
זה מאווד יכול לפגוע בבנאדם !
וזה יכול לגרום לכך שהחבר הכיי טוב של הבנאדם..יכעס עליו מאווד
וזה אחד הדברים המגעילים שאנשים יכולים לעשות
!!!!!!!!!!
 
נכתב על ידי shahaf18 , 12/10/2008 22:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נכווון אזז הרבה זמןן לא עידכנתי ...

אבל זה פשוט שבזמן האחרון אין לי כל כך על מה לכתוב ...

אז היום החלטתי לשבת מול המחשב ולנסות להוציא משהו...

התחלתי לרקוד...וזה לא שלא רקדתי לפני ..פשוט שכיתה א' זה לא בדיוק נחשב...

והתחלתי לקרוא את רק ידידים!

שאגב זה סיפור אחד הטובים ...(ואאגב גמאני כותבת סיפור ..יש לי כבר איזה עשרים ומשהו עמודים ...אבל אני צריכה ללטש אותו)

________________________________________________________

יש לי חברה שקוראים לה יפעה והיא טסה לחו"ל לפני 12 ימים .

אני ממש מתגעגעת אלייה !!
אני מדברת איתה באסאמאסים כי שיחות לחוו"ל זה עולה די הרבה כסף ..אבל חשוב ייותר הוא שלפחות אני מדברת איתה ..

ואני ממש מתגעגעת אליה ..היא חברה ממש ממש ממש טובה שלי (וגם נועה\נונו)

ואני פשוט כל יום אומרת -"נו שתחזור כבר" .

באסאמאסים היא כותבת לי שהיא מאוד מתגעגעת גם אליי וגם אל נונו וגם אל שרוי (חבר שלה -קוראים לו שקד..אנחנו קוראים לו שרוי) 

ושהיא קנתה לי ולנונו מתנות קטנות ..

האמת לא היה לי כל כך נעים שהיא הולכת ונהנת והיא בעצם גם מביאה לי מתנה ..כי יותר חשוב שהיא תהנה!

אבל היא די התעקשה לדעת מה אני רוצה כדי שהיא תוכל להביא לי ...לא אמרתי לה מה ..לא היה לי משהו בראש ,זה םשוט לא היה חשוב לי !!!!

אבל נחמד לדעת שהיא חשבה גם עלי ועל נונו ושרוי ..!

אני מאוווד מקווה שהיא נהנת !!!!

ואני מתתה שהיא תחזור כדי שאני יוכל לתת לה חיבוק גדווול!

חיחי...

_____________________________________________________________

 

באמת בזמן האחרון אני שמה לב ..שאני כבר לא כותבת בבלוג ...אבל זה אל רק בגלל זאין לי מה לכתוב ..

זה גם בגלל שלרוב  (אם שמתם לב) אני כותבת כשאני עצובה או כועסת !

וכשאני שמחה אני פחות כותבת על זה ...יכול להיות שאני יותר צריכה לרשום שאני שמחה כי ככה אני בעצם משמרת את הדברים השמחים שעוברים עליי (וואלה רעיון טוב)

נכון לפעמים הקטעים שאני רושמת מתחילים עם נושא אחד ואז אני מקשרת כל כך הרבה נושאים שפשוט לא קשורים?!

אז זה די מצחיק-יש לי חברות שבאות אליי ופשוט מתחילות לחכות איך אני רושמת בבלוג..חיחיחי ואני נופלת מצחוק ..

אז החלטתי לעשות כמו בפוסט הזה אם יש לי כמה נושאים פשוט לעשות מין קן מפריד באמצע ולשנות נושא ...זה יותר קקל מלכתוב כל כך הרבה נושאים ביחד!!!(טוב לא כל כך הרבה)

 

 

 

אז אני סיימתתי פהה ..מקווה שאנשים יכנסו יותר ומקווה לעדכן הרבה יותר !!

אני ישנה את העיצוב ברגע שיהיה לי משהו יותר טוב בראש פשוט אין לי כוח לשבת על זה כל כך ..סוורי !

שיהיה לכם יום טוב וצום קל (בימים רביעיחמישי)

3>

נכתב על ידי shahaf18 , 6/10/2008 17:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshahaf18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shahaf18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)