לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יאנקה =]]




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

שבוע בקיצור .. =]]


אז ככה , לא כתבתי פה מזמן כי לא היה לי זמן ולא גרתי בבית ...

רבתי עם ההורים שלי ועד כדי כך הצבנתי את אמא שלי שהיא החליתה שאני יעבור משפחה >.<

זה לא כיף במיוחד אבל זרמתי עם זה ...

בסוף אני והיא השלמה ועד עכשיו לא רבנו בכלל ... =]]

ואני מקווה שאני והיא יותר לא נריב ...

אמ... ספיר הבין סוף סוף שאני אוהבת אותו ... חיכיתי לזה די הרבה זמן ....

חחחח אבל אני שמחה שהוא לפחות הבין ...

ועכשיו אנחנו חברים ואני לא מוותרת עליו בקלות ... (הוא האהבה האמיתית שלי) ...

ספיר?! אני אוהבת אותך =]]

יש לי נקע ביד והיד שלי לא מקבלת זרימת דם ... =[[

נפלתי בשיעור ספורט ... נפלתי כדי להציק למורה ולהצחיק את כולם (אני ליצנית הכיתה :P)

רצתי קפצתי ונפלתי :P חחח המורה אמרה כזה יאנה תזוזי אני מפחדת שמישהו יקפוץ עליך חחח ...

(בגלל ששכבתי על הריצפה) חחח ...

אבל בסוף בכיתי =[[ וכדי שאני לא יבכה חברה שלי אמרה שחשבתי על ספיר ובגלל זה נפלתי חחח ..

אחרי הריב שהיה לי עם כ-ו-ל-ם

אני השתנתי כולם אומרים לי את זה ואני מרגישה את זה גם ...

בגלל שאני כבר לא כמו פעם ... (זונה) אני לא מתחרמנת עם בנים אני לא מביא להם לגעת באי..

וגם אני מרגישה שונה ...

השלמתי עם גל שיראל ואילנית ... =]]

ואני שמחה שסוף סןף הבנתי שאני יותר מידי עם בנים ... (כאילו רמזתי ואמרתי זונה) ...

אבל אני כבר לא אני השתנתי מוות

צבעתי תפוני לג'ינג'י היה אמור לצאת אדום 0.O חחחח אבל לא יצע ...

ניסיתי לעשות סידליף ... אבל זה מאוד כאב ובסוף הפסקתי ...

חחח ... =]]

הייתה הספת הורים ...

המורה למדע והמחנכת אמרה:שאני כול הזמן עם מסטיק ...

שאני לומדת טוב ושאני משתדלת מאוד ושאני מדברת הרבה בשיעורים ושאני יוצאת מהכיתה

בלי רשות :P חח (כאילו שאני סמה עלה בכלל) כשאני ואמא שלי באנו לצאת מהחדר שהיא הייתה בו

היא לקחה את אמא שלי לצד ואמרה לה : אני מודעגת בקשר ליאנה אמא שלי שאלה למה ?! היא אמרה לה כזה ..

היא ילדה מאוד מבולבלת היא נרדמת לי בעמצה שיעורים חחחח זה קרה רק פעמיים .. לא יותר .. חחח

היא אמרה לה כזה שאני תמיד עם מערכת שונה משל אחרים שאני עם מערכת מכיתה א' חחח ושאני לא יודעת

לאיזה מקצוע איזה ספר שייך אז המחנכת אמרה שאני יביא את כל הציוד ואז היא5 תדביק לי מדבקות חח ..

קיצר אין לי כוח להגיד מה כל המורות אמרו אז בקיצור :

אמרו שאני לומדת אחלה =]] הציון הכי נמוך שלי זה 87 ..:P

והכי גבוהה 103 .. עם בונוס :]] חיחיח

ההתנהגות שלי רע ... חחח

ושאני כל שיעור יוצאת החוצה כי מעיפים אותי כי אני מנסה להצחיק..

גם הבתחתי למחנכת שאני לא מצחיקה יותר וזה לא עובד ככה :(

עוד חודש יש לי ממולדת :P

מזל טוב לי ...

חיחיח חפרתי מספיק יאלה ביי ביי

 

נכתב על ידי יאנקה =]] , 22/12/2007 08:14  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  יאנקה =]]

בת: 29

ICQ: 480947806 

תמונה




854

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנקה =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנקה =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)