לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יאנקה =]]




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


ואייי כואב לי הראש ועכשיו רק 22:35 XDDDDDDD .

שתיתי מזה הרבה ... הלכתי ברחוב כמו איזה פתוחה... =\

היינו בחוץ משאני זוכרת מכל משקרה זה כשאני בכיתי 0.0 ואמרתי שאני לא מכירה אף אחד מאלו ששמה...

וזה היה מפחיד להיות במקום שאת לא מכירה תאנשים =[[

Image Hosted by ImageShack.us 

הגעתי הביתה :

וראיתי שדודים שלי אצלי :X

ואז שמחתי כי הילדים לא היו צריכים להגיע בהתחלה .. =\

איזה סבבה זה שהם הגיעו [=

אני שומעת עכשיו תשיר של אבריל HOT ...

 

Image Hosted by ImageShack.us 

אני מנסה לשכוח את ספיר ולא מצליחה =[[

Image Hosted by ImageShack.us 

חג מולד שמח לכולם ...

נקווה שהשנה הבאה תהיה הכי מתוקה =]] ...

ביי ביי

 

נכתב על ידי יאנקה =]] , 31/12/2007 22:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  יאנקה =]]

בת: 29

ICQ: 480947806 

תמונה




854

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנקה =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנקה =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)