לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בננה ספליט


הגיגיה של בננה (לא לבעלי לב חלש)

Avatarכינוי:  בננה ספליט

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

תשובות לשאלון השבועי


הפעם האחרונה שצחקתי
לפני הרבה מאוד זמן (אני ילדה פסימית ודיכאונית ופריקית)

הפעם האחרונה שנפגעתי
מבחוץ או מבפנים? (לא, אני לא מדברת על "מתי הפעם האחרונה שנפגעת במעיים", יא מטומטמים!)

כי מבחוץ נפגעתי כשאחותי הקטנה הרביצה לי לפני 2 דקות כי אני לא נותנת לה את המחשב, ומבפנים נפגעתי לפני 2 דקות כי גיליתי שאחותי מעדיפה את המחשב על פניי. האיבה! האימה! ושנאת אחים שבכל יום גוברת!

הפעם האחרונה שבכיתי
אני בוכה ברגע זה, כי תוך מילוי השאלון אני צופה בטלויזיה.
כלב מוזר מערוץ הילדים איבד את הכדור שלו! זה פשוט נוראי! האם הוא ימצא אותו? (טוב, ברור שכן. מנסים ללמד את הילדים הקטנים שבחיים הכל מסתדר. אז אתם יודעים מה, זה לא נכון!!!!!!!! זה ממש ממש לא נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סליחה, אתם יודעים, זה ההורמונים.)


הבנאדם האחרון שהתקשר אלי
מישהו צילצל, אבל זו הייתה טעות. אלא אם כן אמא שלי הסתירה ממני כל חיי שקוראים לי משה זיו.

הדבר האחרון שחכיתי לו הכי הרבה
שהשאלון הזה יגמר.
אתם יודעים, ירדתי למטה, ושמתי לב השהשאלון הזה מורכב מעשרים שאלות חופרות וזהות לחלוטין. מתי כבר ימציאו בישראבלוג שאלון לא חופר?!

הפעם האחרונה שהתאכזבתי
עכשיו. כי גיליתי שהשאלון עדיין לא נגמר.
למה לחצתי על הכפתור הקטן והמפתה הזה - "השב לשאלון".
למה???

הפעם האחרונה שפגעתי
הרגע השתכנעתי סופית שמי שכותב את השאלונים בישראבלוג הוא זקן סנילי וחופר. כבר שאלת את השאלה הזאת, יא זקן סנילי וחופר!! (אה, אופס, שאלתם קודם משהו אחר.)

הפעם האחרונה שכעסתי
עכשיו! אהההההההההה!!!!!!!!!!!
[צעקת כעס מלאת כעס]

השיר האחרון ששמעתי
השיר מ kill bill

עכשיו, בואו נדמיין שהשאלון הזה הוא ביל. עכשיו אני רוצחת את ביל. או את השאלון שהוא בעצם ביל. לא, להפך ביל הוא בעצם השאלון. לא? (ביל בכלל מת בסוף הסרט?)

הפעם האחרונה שהופתעתי
אוקי, הגעתי למסקנה שהשאלון הזה מטומטם לגמרי. זותומרת, אתם באמת חושבים שאני יושבת עם פנקס ורושמת לעצמי מתי הייתי מופתעת וכועסת ומאוכזבת רק בשביל לענות על השאלון הזה?!
איך לעזאזל אני אמורה לדעת מתי הופתעתי בפעם האחרונה? (ואני לא מדברת על זה שהכלב המוזר מערוץ הילדים מצא את הכדור שלו בסוף. זה היה צפוי.)

הדבר האחרון שאכלתי
אממ.. מסטיק זה נחשב אכילה? כי מצד אחד מפעילים את מיצי הקיבה, אבל מצד שני לא מעכלים כלום. תחליטו לבד.

נכתב על ידי בננה ספליט , 29/5/2007 20:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



62
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבננה ספליט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בננה ספליט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)