לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עם שם משפחה מסחרי


חיים של אדם עם שם משפחה שנעשה בו שימוש רב. אז תשבו בשקט ותעשו כבוד. תגובות יתקבלו בברכה.

Avatarכינוי:  Schnappi Das Kleine Krokodil

בן: 33

ICQ: 273520692 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

מגילת רות מודרנית


כידוע לכולם, בחג השבועות, אשר נחגוג אותו במוצ"ש, נהוג לקרוא את מגילת רות.


למי שלא מכיר את סיפור מגילת רות, הנה תקציר:


 


מגילת רות מתרחשת בתקופת הקציר (תקופת חג השבועות), ומתואר בה סיפורה של משפחתו של אלימלך משבט יהודה, שעקב הרעב הקשה ביהודה נאלצים בני המשפחה לעבור למואב (ירדן של היום). בניו של אלימלך, שמת תוך זמן קצר אחרי המעבר למואב, מחלון וכליון, מתחתנים עם שתי מואביות, רות וערפה, אך מתים לאחר 10 שנים מבלי שהצליחו להביא לעולם ילדים. נעמי, אמם של מחלון וכליון וחמותן של רות וערפה, שומעת כי הרעב ביהודה נפסק ומחליטה לחזור לשם, ומפצירה בכלותיה שלא לבוא עמה, אך רות מחליטה לבוא עם נעמי ליהודה בכל זאת בשל נאמנותה אליה, ואף מצהירה בפניה כי "עמך עמי ואלוהיך אלוהיי". כאשר ביהודה, רות יוצאת לשדה של בועז, בן שבט יהודה ממשפחתו של אלימלך, בכדי ללקט שיבולים, ובועז מתאהב ברות. כאשר נעמי שומעת על כך היא אומרת לרות לפגוש את בועז בשנית, ושניהם מחליטים שיעשו כל שביכולתם כדי להינשא. לבסוף השניים נישאים ומולידים את עובד, אשר מוליד את ישי, אביו של דוד המלך.


למעשה המגילה מתארת נישואים מעורבים בין יהודי לנוכריה. כמובן שבישראל 2012 הדבר לא היה אפשרי, כיוון ורות לא הייתה מוכרת ע"י הרבנות, ונישואים אזרחיים אינם מותרים בארץ.


 


החלטתי להביא את הסיפור של מגילת רות כיוון שהיום הוא רלוונטי מאוד, בגלל הצעת החוק שח"כ ניצן הורוביץ העלה בכנסת לפני כשבוע, וכצפוי גם הופלה ע"י הקואליציה.


 






 


אם תשימו לב, תשובתו של שר המשפטים לנפילתה של הצעת החוק היא העובדה שהצעת החוק לא הובאה לדיון מקדים בוועדת החקיקה. עם כל הכבוד, כולנו יודעים באמת מדוע הצעת החוק נפלה, וזאת מכיוון שהממשלה שלנו היא ממשלה ימנית-דתית, שמורכבת ממפלגות חשוכות ומנסה להפוך את ישראל למדינת הלכה, ולפיכך אפשר לומר גם "לצפצף" על כל רוב אזרחי המדינה אשר אינם מעוניינים במדינה שכל חוקיה מתבססים על מסמכים שנכתבו לפני אלפי שנים, ולמעשה למנוע את חירותם של אזרחי המדינה החילוניים ואלו אשר אינם יהודים.


כ-63% מאזרחי המדינה תומכים בנישואים אזרחיים, או כמו שהצעת החוק קראה לזה - חלופה לנישואים דתיים. מאות אלפי אזרחי מדינת ישראל הם פסולי חיתון כיוון שאינם בעלי מעמד דתי, זוגות מעורבים וזוגות הומוסקסואלים אינם רשאים להינשא בארץ ולכן נאלצים להוציא מכספם אלפי דולרים רק בכדי לממש את אהבתם, אפשר לקרוא לזה סוג של עונש, וזה רק כי המדינה וחברי הממשלה הפרימיטבים לא מוכנים לקבל זוגיותם.


זאת הפעם הרביעית בכנסת הנוכחית שהצעת חוק לנישואים אזרחיים נופלת, ואני מוכרח לומר שלדעתי האישית זה רק מוכיח כמה חברי הכנסת לא פועלים למען המדינה, אלא רק למען עצמם, למען ההישרדות הפוליטית שלהם.


 


אז כמו שאמרתי קודם, סיפור מגילת רות לא יכול היה להתקיים במדינת ישראל בשנת 2012, כיוון והמדינה לא הייתה מתירה לרות ובועז להינשא. הם היו צריכים להוציא מכספם אלפי דולרים בכדי לממש את אהבתם, וכל זה רק כי ציבור מועט עם יותר מדי כוח לא מסכים לכך, כי זה נוגד מסמך כלשהו שנכתב לפני אלפי שנים וחלקו כבר לא רלוונטי היום.


רק זכרו דבר אחד - דוד המלך, אחד המנהיגים הגדולים ביותר של העם היהודי, הוא חלק משושלת בועז ורות.

נכתב על ידי Schnappi Das Kleine Krokodil , 25/5/2012 15:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,409

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSchnappi Das Kleine Krokodil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Schnappi Das Kleine Krokodil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)