לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.There Is No Spoon

Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. What truth? There is no spoon

כינוי: 

בן: 38

ICQ: 94420669  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תגיד לי אתה נורמלי??


  -הא?

מה זה אמור להביע?

  -מה..?

מה מה! מה מה!

  -היי ששש... רגע אחי תרגע, מה קרה?

הפוסט הקודם שלך

זה מה שקרה

  -אההה...

מה אהה... מה אתה דפקט מה זה הערימת זבל הזאת

  -כן הא..

אחרי שנה שלא כתבת פה מילה

זה מה שיש לך להגיד?

מה זה בכלל החרא הזה?

  -החלק הלא ברור הוא ...

   ובכן..

   לא ברור.

   והחלק היותר ברור הוא קטע מסרט שאני אוהב

נו ו..?

  -מה ו..?

מה בער לך לפרסם את זה?

  -לא בער לי בכלל

אז למה?

  -כי רציתי לכתוב משהו

   שמע, שנה שלא כתבתי כלום

אז למה לא לכתוב משהו נורמלי

  -בשביל מי? בשביל מה?

מזתומרת בשביל מה? בשביל מה עשית את זה בזמנו?

  -כי בזמנו זה היה טרנדי

נו באמת..

  -טוב נו, כי בזמנו חשבתי שיהיה נחמד לכתוב דברים ושאנשים יגיבו

   יגידו מה שהם חושבים על זה

אוקיי.. ו..?

  -מתישהו נשבר לי

   נשבר לי לכתוב דברים שרק אני חושב שיש בהם איזהשהו ניצוץ

   ובשביל שלוש חברים שהיו מגיבים וזהו

   אז הנה

   אני יכול פשוט

   לרשום ערימה של אותיות מחוברות

   וזה יצור את אותו אפקט

נו מה זה הרחמים העצמיים האלה עכשיו

  -עזוב.. אתה לא תבין

שמע אתה חתיכת בכיין

יש אנשים באמת מוכשרים שלא מקבלים תהילה

אז המצב שלך הוא לא כזה נורא.

מה שכן אתה יכול לנסות לכתוב משהו קצת מעבר לקישקושים הנ"ל - ולאט לאט בנאדם,

לאט לאט אנשים יגיבו

  -טוב, שמע

   אני חייב לצאת לשטוף את האוטו כל עוד יש אור

טוב, אבל תחשוב על מה שאמרתי

  -נראה כבר, ביי.

ביי.

 

נכתב על ידי , 3/6/2005 18:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ובכן

אחמ.. חמ.. חמ..

לה לה לה לה לה לה לה לה לההההה

ער

ערערע

ערערערע

בלבלבלבלבל

ררררגגגגגרררעעעע

בולשיט

בולשיט

בולללל שששששיט

רינג דינג דינג דינג דיגידיגידינג דינג

...ssshhh, ohh jesus christ

.friend: sombody help us

!ohh i need a doctor man

..friend: my friend is sick.. sombody please

!!! i cant take it man! my arm! my fucking arm!! aaahhh man

friend: help us!!! sombody fucking help us please

נכתב על ידי , 3/6/2005 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,033
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדורי המלאך הגואל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדורי המלאך הגואל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)