לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’’ll Be OK




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

העולם הזה מסריח.


שבוע של טירונות עברה.
אפילו שבוע וחצי.
זה התחיל בדיוק כמו שחשבתי,בקום,אפחד לא בא איתי
ומסביבי מלא אנשים עם חברות וחברים וכולם נפרדים מהם.
ממני נפרדו רק אמא סבתא וסבא..
אה,אבא גם בא ל5 דק'.
עברנו את כל השלבים בבקום[טוב שזה לא לקח שעה.]
הגענו לבסיס.
עם המזל שלי מה זה יכול להיות?
צדקתם,זיקים.
כן כן זיקים,איפה שהקסאמים.
עבר עליי שבוע שזה לא יאמן..
נשארנו כיפור,גם בכיפור קמנו ב5 בבוקר,כן בגלל הצבע האדום שגורם לנו
ללכת למקלטים או במקרה שלי,שירותים.
אחרי כיפור הימים עברו מהר ומצאתי את עצמי ביום רביעי בדרך הביתה.
תודה לה'!
יום רביעי היה סתם יום מנוחה..יפית באה ל5 דק'..
יום חמישי לא עשיתי שוב כלום.
שישי שבת דריה באה לישון..היה נחמד..
לפחות הרגשתי שיש לי חברה בעולם.
למרות ש...גם בבסיס..שדיברתי עם סיון,סיוון,לירוניק ודריה הרגשתי
נורא טוב,שדואגים לי..
רק יפית לא ממש דאגה ועוד אנשים אחרים..אבל למי אכפת כבר..
אה והייתה לי הודעה מרגשת שנשלחה על ידי אור מהפורום של מקפליי.
היא ממש ריגשה אותי ואני מעריכה אותה ואת הפורום על זה!
כל כך.
היום הייתי בהופעה של דנקר שמיד אחריה גילתי מאחד ההורים של אחת מהבסיס
שהתקשר לאמא שלי כדי שתבוא להפגנה מחר[ראשון] שנפל קסאם בחג אצלנו
בבסיס שוב.
אבל לא ממש פירסמו.
אניוואי,אני מפחדת,רועדת,מתה מפחד
אבל זה לא יעזור אני חייבת לחזור.
HATE MY LIFE ><
בנימה "אופטימית" זאת.
שיהיה לכולם לילה טוב,שבוע מצוין
וחיים טוב[למקרה ששלי לא יהיה יותר.]
 
נכתב על ידי -Little LiTaL- , 30/9/2007 00:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת אותך!אני שונאת אותך!שונאת,שונאת, שונאת.


 
חברות זה עולם שאנחנו ממציאות לעצמנו,זה לא קיים.
תמיד יפגעו בך עם סכין בגב,גם אחרי 30 שנה של חברות.
 
 
המשפט הזה.
אמרתי אותו היום לחברה,שרבה עם מישהי..
ובדרך,שאמרתי לה,הבנתי שזה כל כך אמיתי ונכון.
גם לגביי.
 
 
אפעם לא היו לי חברות.
לא כאלו חברות שתמיד חולמים עליהם.
אתם יודעים..כמו בסרטים וזה..
זה לא קיים.
 


 
 
ומשפחה?
למה כולם שונאים אותי פה?
מה עשיתי? אני בנאדם.
גמני רוצה להנות קצת בחיים.
לא באלי כל היום לנקות וזהו...
זה החיים שלי.
מה בבוקר לוקחת את עידו לגן ומנקה.
 
 
לפעמים אני חושבת שלא אני הייתי צריכה לקבל את החיים
שקיבלתי,עדיף היה שמישהו שיעריך אותם יקבל.
 
חבל שנולדתי,אנלא אפסיק להצטער על היום הזה
שאמא שלי הביאאה אותי לעולם,היום,נראה כאילו בלי חשק.
 
עוד שבוע צבא.
אולי זה כן יהיה לי טוב להיות שבוע בסיס שבוע בבית..
ככה אני אתנתק מהכל..
אני שונאת את החיים שלי,שונאת אותם.
 
 
כמו שכולם שונאים אותי.
מה עשיתי לכם?!
מה?!
אני כולה נערה מסריחה שרוצה לחיות ת'חיים
המגעילים שלי ואפילו אם זה ל5 שניות ,להנות!
טיפהה.
למה זה כזה קשה?!?!
למה?!
אני מפריעה בהכל?!
אוףףף.
נכתב על ידי -Little LiTaL- , 10/9/2007 18:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  -Little LiTaL-

בת: 35

ICQ: 274165071 




958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Little LiTaL- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Little LiTaL- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)