לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

רימייק רביעי(!!!) לפוסט הראשון...


חטטנים!! פרזיטים!! שרמוטות!! כולרעע!!

סתם.

מעניין שבחרתם לבקר פה, אנשים יקרים. גם אני בחרתי כך (שוב ושוב)


הנה מה שרציתם לראות:


"חיסלתי את כולכם!!! עכשיו גם לי יש בלוג!!!



היי כולם

החלטתי שאולי הגיע הזמן שגם לי יהיה בלוג קטן נחמד וצנוע

אני עומד לכתוב פה מה שעובר לי בראש מדי פעם, גם אם זה יהיה קצת... עקום

אולי אני אכתוב גם על אנשים שאני מכיר או הכרתי

אז מראש אני מזהיר...

אין שום כוונה להעליב לפגוע לסכסך בלה בלה בלה כל הבולשיט הזה

ואם נעלבתם, נפגעתם, נאנסתם בדרך הביתה (לא עלינו), או שאתם רוצים שיאנסו אתכם בדרך הביתה אל תשכחו להגיד לי...


וזה היה פוסט ראשון בחור הקטן הזה


העיקר הבריאות אנשים!

"


אזזז 3 פעמים (לפי ספירת הפוסט) חזרתי לכאן, התבוננתי בעצמי בגיל 16 ממרומי גיל 18, וכל פעם מחדש כתבתי שמצאתי סתירה חדשה למה שכתבתי כאן (משום מה הרגשתי שמה שכתוב בפוסט הראשון זה מה שמחייב)

ועכשיו באמת שכבר לא אכפת לי מי נכנס ומי יוצא, מה הם חושבים על מה שאני חושב וכמה הם חושבים שזה מעליב אותי אם הם מעליבים את אמא שלי בתגובות.

אני לא יודע מה לא היה בסדר בפוסט הזה כמו שהוא היה אבל תמיד אני חייב להתחכם :)
לכן, 4 שנים וחודש וחצי אחרי שכתבתי את הפוסט הזה בפעם הראשונה (כי את הרימייקים אני לא זוכר מתי עשיתי) אני מחזיר את הפוסט הזה לכפי שהוא היה - קטן נחמד וצנוע.

העיקר הבריאות אנשים! :)

נכתב על ידי ™OpenG , 3/7/2006 02:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-4/7/2006 12:31



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)