לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

עומר יא מלך!


הייתי בטקס סיום של עומר והשכבה שלו... יצא שליטא (אני חייב להבין בהזדמנות מה זה אומר)

להשיג את הכרטיסים לכמה אנשים נורא מסוימים היה קשה, דרש התרוצצות מסוימת ליד בית של ג'ינג'ית נורא מסויימת, שהיא מאוד מאוד נחמדה בעוד שכל המסוימים למיניהם אסירי תודה ומלאי סגידה.

ישבתי שלוש שורות מהסוף עם דניאל, סאדיזם (סאדיזם=נופר כי היא מרביצה לי כל הזמן), שונית, דולב וטל...

היה ממש נחמד, בעיקר כשההיא החליטה ש"ס' זה מספר... גדול" חוץ מזה שמאחורה ישבו כמות מאסיבית, כמעט תעשייתית של מעשנים למיניהם והעשן כל הזמן בא לי מאחורה.

אמממ... אחרי הטקס אבאמא שלי עשו לי עניינים כי "עומר לא קיבל תעודת הצטיינות" "הוא הביא לבית ספר פרס ולא מעריכים אותו" "זה הכל על ליקוקי תחת" "זה בגלל שהלכנו להתלונן על ציונים" "למה לגלפר הם נתנו?" "אף אחד לא עושה כל כך הרבה יחידות" "מה עופר, אתה חושב שאני הזוי?" "מה, טלי ואור גולן עשו בדיוק כמוהו?"

 

אני שונא כשהם עושים לי קטעים כאלה.

 

טוב עזבו את הקטעים המסריחים.

היה מופע לא רע בכלל, הייתי מאחל למחזור שלנו לטוב לפחות באותה רמה.

בקשר לחלק פעיל אני חושב שאני אוותר, אני ממש לא בקטע של לרכב על קורקינט אופניים או עגלה ולדבר שטויות או לרקוד ולשיר. לא נועדתי לזה... בעיקר לא לבמה, ומי שמכיר יודע.

 

אני שמח מאוד שעומר סיים, יצא להם ספר מחזור הכי מגניב בעולם או משהו... עומר ידוע בכינויו "הסגול הרועד" מסתבר...

לא שאני כל כך מקווה לסיים בית ספר, הייתי שמח להמשיך אפילו כמה שנים אקסטרה, אפילו שזה נשמע מוזר. אישית אני מעדיף את הבית ספר על מה שבא אחריו. חוץ מזה, כיף שם!

 

נכון שאני חרשן?

 

טוב נקצר הכל ונברך את מחזור ס' בלה בלה ושהם זן נכחד משהו (אני בטוח שלא תמצאו כמוהם בשום מקום) ושהם צריכים שמורה (ופסיכיאטר) ושכולנו אוהבים את המרכזת שלהם ושיהיה לה מזל טוב ודודי *** נשמה ונראה לי שזהו.

לילה טוב לכם והעיקר הבריאות.

נכתב על ידי ™OpenG , 4/7/2006 01:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-20/7/2007 18:46



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)