לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

כבר הרבה זמן לא עידכנתי ונחשו מה? עדיין אין לי כותרת!


הפסיכומטרי עושה לי רע על הכיס מרה, למדתי יותר מדי מילים בשבוע אחד... [פרצוף מקיא בעעע]

בכל מקרה מאז הפעם האחרונה שכתבתי כבר הצלחתי לשגע את המדריך (כי הוא החליט שאסור לי לעשות תרגיל במשפט אחד אלא צריך 78 משפטים וגם לזכור בעל פה איזה שיט) והוא החזיק את הראש בתנוחה של "אוי, שיט, עוד פעם נתקעתי עם ילד מפגר"...

בכל מקרה זה לא הקטע

 

שלשום (שישי) הייתה יומולדת לסבא, לנישואים של סבא וסבתא, ולבן דוד המייציק שלי (סבא שלי סיפר לי שזאת דרך גאונית לזכור תאריכים, לשים את כולם על היומולדת שלך, תמיד הוא היה מבריק), היה נחמד לראות שוב את כולם, אחרי שחזרנו החזרנו את המזרונים שהשתמשנו כשישנו שם לפני חודש (סחבתי את שלושתם לבד... פההההה (קול של ג'יי כשהוא מסומם)) וירדו לי שני משחקים לפלייסטיישן! יהההההה אין מאושר ממני באדם

 

בכל מקרה היום נוגה התגייסה (ושיהיה בהצלחה) והייתי בפסיכומטרי. לשונית יש עט ורוד כזה מהכתומים האלה? אז זה נראה כמו... ציפורן, אז בכל מקרה היא שמה את זה במאונך לשולחן ככה שהז... ציפורן תהיה זקופה, אז התחלתי להשתחוות לציפורן כאילו היא אליל וזה היה מצחיק...

 

אולי הערב תהיה התכנסות או משהו איפשהו, אולי פה...

 

מחר בדיקת דם, הולכים לבדוק כמה עודף שומן יש לי (ויש לי) ואני מתכונן לצום של 12 שעות (אהההההה)

 

זהו נראה לי שסיימתי...

ערב טוב לכולנו

ותלכו לקופת חולים, בריא שם ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 27/8/2006 20:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 01:30



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)