לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עדכון בוקר ראשון


יצאתי עכשיו מבדיקת דם... לא היה כיף, סוג של דחפו לי את המחט כמה שיותר עמוק... יש גם סימן אבל מה ציפיתי?

ואחר כך אפילו ביקשו ממני בדיקת שתן.... היה איכסה...

בכל אופן כשחיכיתי בתור ראיתי את טל (העובדה שאני יודע על מי מדובר, שנית, פותרת את כל הקשיים) ודיברנו קצת. האמת שכעיקרון לא היה לי קשר איתה מלפני זה, אז היה נחמד. להכיר עוד בן אדם. אף פעם לא מזיק.

 

אתמול עומר שם לב פתאום שכל השכבה שלו מתגייסת עוד מעט (NO SHIT!) אז הוא אמר לי "עופר, בוא נארגן התכנסות או משהו!" אז עשיתי לו קטע מסריח שהוא עשה לי פעם והוא ארגן הכל. הוא ידע שאני צם לפני בדיקת דם אז הוא הביא המון אוכל בעעעע.... טוב נו אולי זה הגיע לי קצת...

היה נחמד, ראיתי אנשים נחמדים, צחקתי פה ושם... אני בטוח שתסלחו לי על זה שאני פעם בחיים לא מפרט...

יש גם ציוני בגרות סוף סוף והם אכזבו קצת... אבל לא נורא

 

טוב עכשיו כשסיימתי לספר את קורותיי הגעתי לעוד פוסט (חחח כמעט כתבתי פוט זה מצחיק!) עם חלק אמנותי (תחשבו על פוט ☺)

 

הגעתי להחלטה בשביל עצמי.

החלטתי שאני מפסיק לתרום את השמחה שלי. בדרך כלל אני אוהב לראות אנשים שמחים. אבל עכשיו אני מרגיש כאילו לי כבר נגמרה השמחה. אז עכשיו אני הולך לצחוק. והרבה יותר מהרגיל. הרבה הרבה יותר. לטוב או לרע.

לא יודע למה הגעתי להחלטה הזאת. אולי אני מדופרס מהלחץ, אולי מזה שנדפק לי החופש, ואולי כי משהו שניסיתי לעשות כבר חודשיים לא מצליח לי עדיין.

בכל מקרה זה הגזר דין.

אני עפתי לנקות כפכפים.

יום טוב. כבר הייתי בקופת חולים (במרבך!) אז הבריאות כולה שלי ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 28/8/2006 10:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-31/8/2006 17:05



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)