לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

חתימה טובה...


יום כיפור מחרתיים... ובבוקר כבר דפקו אותי עם סימולציה [מקיא]...

הקטע עם יום כיפור זה הסליחות ועניינים. עכשיו אולי אני צריך לבקש סליחה מאנשים...

אז אני מתנצל.

בפני כל מי שפגעתי (לאאא אני הולך להתאפק הפעם ולא לכתוב אנסתי ברחוב ודפקתי בתחת, אחרי שנים זה כבר לא מצחיק!!) או העלבתי או עשיתי כל דבר לא טוב.

מה שכן גם אם עשיתי משהו רע אני לא מתחרט עליו.

הדברים שעשיתי אתמול הם מה שמעצב את האופי שלי היום.

להבחין בין טוב לרע זה משהו שאני באמת באמת מעריך. והייתי רוצה שיהיה לי את ההבחנה הזאת בעצמי.

במחשבה שנייה זה הכל לפי נקודת מבט כלשהי. כל אחד עושה מה שטוב לו ולסביבה שלו, ככה שינבע מהטוב הזה כמה שפחות רע אחר כך.

אגב אם אתם כבר כאן, ומכירים אותי, ועשיתי לכם משהו, תזכירו בתגובות. אני לא מתבייש במעשים שלי. או במי שאני. אה... וגם תגידו לי אם החלטתם לא לסלוח...

אחרי הפסיכומטרי אני אתחיל לעדכן פה פחות חפיף...

אני הולך לחיות את החיים שלי עכשיו. תהיו בריאים.

  

הערת שוליים לאחר יומיים של חוסר תגובות רצחני כמעט: תגיבוווו פליזזז... משעמם לי פה לבד.... לא חייבים תלנות וסליחות ובולשיט כזה... גם ככה עוד שבוע נריב עוד פעם...

נכתב על ידי ™OpenG , 29/9/2006 14:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)