לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

"תמונות קשות"


אנשים יקרים אנשים חביבים

אם ברצונכם תמונות מן העסק של יום שישי, אנא פנו אליי ☺

אין לי כוח להעלות הכל, וגם עומר מצנזר אותי...

כדי לסכם את האירוע אני רק אגיד שהדבר שבאמת היה כיף, זה שזה היה מאולתר לגמרי! שום דבר לא היה כתוב בחוברת הוראות! היה שאווה!

 

טוב טוב שקט

 

היום היה לנו יום מטריף וסוער בעקבות לוחמים אווווו ברמת הגולן

היה יכול להיות יותר נחמד

אבל היו קטעים חזקים...

כולם עלו על האוטובוס והנהג התחיל לנסוע

פתאום אני שם לב שאין אף מורה על האוטובוס... נו לא נורא הנוף יותר יפה עכשיו...

המאבטח ישב לפני

לפתע הפלאפון שלי צלצל, תראו! זה דולVי!

"היי עופר, מה קורה?"

"בסדר, מהמצב?"

"אחלה, תגיד, איזה מורים אצלך על האוטובוס?"

"אהה... אף אחד, למה?"

"אהה אוקיי קח את יהודית..."

"מה? יהודית?! איזה יהודית? יהודית **** [המנהלת של בית ספר]??"

לפתע נשמע קולה של הגברת ****...

"עופר? אין אצלכם מורים על האוטובוס?"

"לא, אין אף אחד..."

"אז למה הנהג נסע ככה? תן לי לדבר איתו!"

"אה אבל... הוא לא יכול לדבר איתך עכשיו הוא נוהג!"

"אז תן לי מישהו אחר!"

[אומר לנהג]

"נהג? אתה סוג של אמור לחזור לבית ספר..."

[מעביר את הפלאפון לחיילת שהתלוותה אלינו לעסק]

[שיחה קצרה למדי]

המאבטח: "מה קרה?"

"הנהג שכח את המורים בבית ספר..."

המאבטח נקרע... "איזה קטעים... חחחחחחחחחח"

הנהג מסתובב

לפתע...

ספיר: "גילה? איפה גילה?"

אני: "שכחו אותה בבית ספר..."

המאבטח כבר לא יכול יותר! הבנאדם מתפרק!!

זה היה גדול... חחח

 

בכל מקרה אחר כך סחבו אותנו לכל מיני מקומות... היה יכול להיות נחמד אם היו חושבים על המזג אוויר לפני שיצאנו...

וגם לא היה כזה שווה...

 

כנראה שאני אצרוב את כל העסק

וגם ערכתי שני סרטים

יצא קורעעע

 

לילה טוב

נכתב על ידי ™OpenG , 29/10/2006 23:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-30/10/2006 23:33



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)