לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

פוסט בלי כותרת, לזכר הימים הטובים...


רגע... לא זכור לי שהיו ימים כאלה... אז לזכר הימים הפושרים...

 

גם כאלה לא זכורים לי...

לא משנה

 

אתמול [שישי] הלכתי לשחק כדורסל בפעם הראשונה כבר חודשיים וחצי. שכחתי איך מכדררים או משהו... אבל נתתי משהו כמו 10 בלוקים סכה"כ, אז היה שאווה

בערב התארחנו אצל דולבי [לפחות מי שלא "היה בא לו סרט במיטה" ☺] והיה נחמד ושות', היה כרגיל

לפעמים אני חושב לי על ערבי שישי לפני כמה שנים שמה שהייתי עושה זה יוצא בפעם בכמה שבועות, ונשאר על המחשב עד 5 בבוקר, לפעמים גם עומר היה לידי...

 

עכשיו אתמול חזרנו ב3 הביתה, והחלטתי שהיום אני מסדר את החדר סוף סוף!! אני דוחה את זה כבר כמה חודשים, והתוכנית היתה תלוייה לי על הלוח.

אז היום מימשתי את החזון שלי. ואחרי שעה של סיוד ואחה"צ שלם של דפיקת מסמרים אני יכול להגיד דבר אחד:

יצא יותר בנזונה מהבלוג הזה אם הייתי יכול לעצב אותו בעצמי!

 

עכשיו אני יכול לפתוח את המיטה מתי שבא לי, לעבוד על השולחן בלי טלוויזיה שתקועה לי בתחת, וכמובן שהכל באותו חדר ☺

 

כבר המון זמן לא יצרתי לחצן חדש, זה עצוב.

אבל לא נורא ☺

 

מחר הרצאה ראשונה בטכניון, יהיה שאווה [ראשי התיבות הבאים מוקדשים באהבה רבה לסאדיזם] ב"ה ☺

 

הפוסטים האחרונים שלי מרגישים קצרים מדי... לא נורא ☺

 

בזאת אני הולך לעשות שיעורים בפיזיקה על השולחן!!

הרבה בריאות, כל עוד היא לא בנפש

נכתב על ידי ™OpenG , 4/11/2006 21:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)