לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

שוב כאן...


הטכניון זה כזה מקום שאווה! שמו אותנו באודיטוריום כזה ולא היה מקום לאיזה 400 איש! אנשים ישבו על המדרגות!! מטורף!!

היה נורא נחמד בתכלס, למדנו שדות או משהו... זה שדרוג של קבוצות ושות', והמרצה ממש בסדר... יש רמה

 

סיימתי ללמוד לספרות, שזה עוד אחד מהמקצועות היפים שמלמדים אותם בצורה מגעילה וחולנית... כמו היסטוריה... איכס

 

עומר יושב פה לידי ועושה מרתון שירים עבריים משנות ה20 של המאה הקודמת.

אני יושב ובוהה בעומר מבט אטום.

ועומר מוסיף "ובצדק, ובצדק"...

 

אתמול אני ואבא שלי סידרנו את החדר ובאותה הזדמנות חילצתי כמה קלטות מהמגרה שלי, שרציתי להעיף.

אבא פותח את הארון בסלון ומחפש מקום... ואז הוא מוצא קלטת

מה יש על הקלטת? יומולדת שלי מגיל שנתיים.

זה היה מטורף! כאילו, כשתסתכלו על ילד קטן אתם תחשבו לעצמכם שזה לא יפה להסתכל לו על הפרצוף החמוד הזה ולחשוב שזה מצחיק, אבל כשזה אתם? זה מטורף!! יואו! וראיתי את כל המשפוחה לפני 15 שנים! זה כזה שאווה! מטריף! משגע! שוס!! הפלתי את עצמי מצחוק! וראיתי את הגננת הגרוזינית מגיל 3! והיו שם עוד כל מיני...

אה והברית מילה של רן...

ועומר מוסיף שהיה שם אותו עושה [בקול של בת 12 שתקוע לה בתחת משהו] "אפא! אפא! אפא!"

אבל זה בסדר כי עומר היה בן 3. מה שמיוחד בעומר זה שהפרצוף שלו לא השתנה מאז.

 

אבל נחזור לעיקר.

אני יושב לי, רואה אותי נמרח על אמא, מענטז קצת, בתחפושת של ליצן, ושר שירי פורים, ואז קופצת לי המחשבה "יואו, איזה רוסי הוא!" ואז אני מבין שזה אני ונדפקתי... ☺

 

עומר חזר לשיר.

עכשיו הוא עושה "פרקי, פרקי פרקי פרקי, פרקי פרקי, פרקי!"

 

נראה לי שאלו היו דבריי להיום

לילה טוב לכם

העיקר בריאות


 


נכתב על ידי ™OpenG , 5/11/2006 21:22  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 02:11



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)